صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Tate Taylor
بازیگران: Colin Farrell ، Jessica Chastain ، John Malkovich ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم AVA 2020 با لینک مستقیم – فیلم اوا با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم AVA 2020 با لینک مستقیم – فیلم اوا با زیرنویس فارسی داستان زندگی یک دختر به نام ایوا است که به عنوان یک قاتل حرفه ای که در تمامی نقاط دنیا ماموریت های خطرناک و سخت را انجام میدهد ، مشغول کار کردن برای سازمان سیا است . او که در کارش بسیار حرفه ای و کار بلد است ، یک ماموریت پیدا میکند که انطور که فکر میکرد پیش نمیرود و باعث به خطر افتادن جانش میشود . او حالا باید برای بقای خود تلاش کند و در این مسیر با چالش های بسیار خطرنالی در دانلود فیلم ava 2020 با زیرنویس فارسی مواجه میشود .

درباره دانلود فیلم AVA 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ava 2020 دوبله فارسی که در سال 2020 توسط تیت تیلور ، کارگردان خوب سینمای هالیوود ، در ژانر اکشن جنایی تهیه و کارگردانی شده است ، توانسته نظر بسیاری از هواداران را نسبت به دانلود فیلم ava 2020 دوبله فارسی جلب نماید و همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز نسبت به دانلود فیلم ava 2020 با زیرنویس فارسی مثبت بوده است . از جمله نکات مثبت دانلود قیلم اوا با لینک مستقیم میتوان به جلوه های ویژه خوب و فیلمنامه جذاب دانلود فیلم اوا با زیرنویس فارسی میتوان اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم اوا با زیرنویس فارسی

اگر اهل فیلم های اکشن جنایی هستید و مدت های زیادی بود که در انتظار مشاهده ی یک فیلم خوب در این سبک ها بوده اید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم اوا با لینک مستقیم میباشد . همچنین از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم اوا دوبله فارسی میتوان به فیلم خواهران جنگ و همچنین فیلم مولان و فیلم شیوع نیز اشاره نمود .

مشاهده پیش نمایش دانلود فیلم ایوا دوبله فارسی

شما عزیزان همچنین میتوانین با مشاهده پیش نمایش دانلود فیلم ایوا با لینک مستقیم . یا خلاصه داستان این فیلم در صفحات اجتماعی سایت ایزی ببین مانند صفحه اینستاگرام ، از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید تا بتوانید با مشاهده فیلم مورد علاقه خود ، لحظات خوب و خوشی را برای خود و اطرافیانتان بتوانید رقم بزنید . تیم ایزی ببین امیدوار است که از دیدن این فیلم جذاب و زیبا لذت ببرید .

 

ژانرها