صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، ماجراجویی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Niki Caro
بازیگران: Jet Li ، Yifei Liu ،
مدت زمان: 115 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم مولان با لینک مستقیم – فیلم mulan 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم مولان با لینک مستقیم که امروز در سایت ایزی ببین در خدمت شما عزیزان هستیم داستانی بر اساس و بر گرفته از یکی از اسطوره های چین دارد. فیلم mulan داستان دختری باهوش و شجاع به نام مولان است که برای حفظ جان پدرش و محافظت از کشورش ، چین ، به ارتش می رود تا در مقابل دشمنان مباره نماید که اتفاقات هیجان انگیز و غیر منتظره ای برای او رغم می خورد.

معرفی و بررسی بازیگران و کارگردان دانلود فیلم mulan 2020 با لینک مستقیم

نیکی کارو که کارگردانی این فیلم اکشن را بر عهده دارد در واقع داستان این فیلم را از انیمیشنی به همین نام انتخاب کرده است. انیمیشنی که درباره همین دختر با نام مولان است. احتمالا Niki Caro را برای فیلم هایی همچون Whale Rider می شناسید. از ستاره های اینگونه فیلم ها که در mulan نیز حضور دارند می توان به Jet Li اشاره نمود که به احتمال زیاد او را می شناسید. همچنین Yifei Liu در نقش اصلی فیلم یعنی خود شخص مولان حضور دارد. این بازیگر ۳۰ ساله سینما در بیش از ۲۵ فیلم امریکایی و چینی حضور داشته است.

بررسی بیشتر دانلود فیلم مولان با زیرنویس فارسی و دوبله

این فیلم در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و درام میباشد. با توجه به داستان چینی آن و اینکه در کشور امریکا و چین تولید شده است توانسطه است نظر بسیاری از کاربران و فیلم دوستان را به خود جلب نماید. اگر از علاقه مندان فیلم های اکشن – ماجراجویی هستید دانلود فیلم ready player one 2018 فیلم بازیکن شماره یک آماده را از دست نداده و حتما دانلود نمایید. همچنین می توانید تمام فیلم های مدنظر خود را در سایت ایزی ببین به صورت اینترنت نیم بها و آنلاین تماشا نمایید.

از نکات مثبت فیلم مولان انگلیسی زبان بودن فیلم می باشد که باعث میشود ارتباط بهتر و موثر تری با فیلم و داستان آن برقرار نمایید. همانطور که پیشتر ذکر شد داستان آن برگرفته از انیمیشن مولان ساخت شرکت دیزنی می باشد.

ژانرها