صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، راز آلود ،
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Steven Soderbergh
بازیگران: Jude Law ، Kate Winslet ، Matt Damon ،
مدت زمان: 106 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم شیوع با دوبله فارسی Contagion 2011 با لینک مستقیم زبان اصلی

دانلود فیلم شیوع با دوبله فارسی Contagion 2011 با لینک مستقیم. فیلم Contagion یا شیوع محصول سال 2011 امریکا می باشید. داستان فیلم به طرز عجیبی جذاب می باشد و همه چیز از شروع یک بیماری عجیب که شبیه به سرما خوردگی، در یک محله از شهر پکن در کشور چین شروع می شود که رفته رفته کل کشور چین و کل جهان را درگیر می کند. این ویروس که به طرزی وحشتناک کشنده نیز هست به سرعت روند زندگی در دنیا را مختل می کند و همه ی کشور های جهان به قرنطینه می روند. حال در این میان سازمان جهانی بهداشت و دولت های مختلف به دنبال یافتن واکسن و درمانی برای این بیماری کشنده هستند. در این فیلم گروهی از پزشکان و ویروس شناسان سازمان بهداشت جهانی و اداره بهداشت امریکا را نشان می دهد که به دنبال علایم، منشا و درمان این بیماری هستند.

دانلود فیلم شیوع با دوبله فارسی و لینک مستقیم

فیلم Contagion که به طرز عجیبی شبیه به داستان ویروس کرونا می باشد و باعث شده خیلی ها کلا داستان این فیلم را پیش بینی از ویروس کرونا بدانند. دقیقا همان علایمی که بیماری کرونا دارد مشابه است با ویروس عجیبی که در فیلم نمایش داده می شود و عجیب تر از ان این است که منشا این بیماری کشور چین می باشد. این فیلم محصول سال 2011 و ساخت مشترک کشور ایالت متحده امریکا و امارات می باشد. کمپانی اصلی سازنده این فیلم جذاب Warner Bros می باشد که اگر نگوییم بزرگترین کمپانی و استودیو فیلمسازی در جهان قطعا یکی از بزرگترین ها می باشد حتی ان هایی هم که زیاد اهل فیلم و فیلم دیدن نیستند ان را میشناسند. این فیلم در ژانر اکشن، درام و کمی ترسناک و رازآلود می باشد و توانسته رضایت مخاطبان را جذب نماید.

دانلود فیلم Contagion 2011 با دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم

اگر به دنبال یک فیلم رازآلود هستید که با کمی دلهره همراه باشد و اگر می خواهید داستان کرونا را با دیدی جهانی ببینید به هیچ عنوان این فیلم را از دست ندهید. این فیلم جذاب توانسته از مجله و سایت مشهور IMDb امتیاز خوب 6.7 از 10 را دریافت نماید که نشان دهنده رضایت بینندگان ان است. نویسندگی این اثر را نویسنده مشهور Scott Z. Burns انجام داده است که در کنار کارگردانی فوق العاده Steven Soderbergh و بازی جذاب بازیگران سرشناسی همچون Matt Damon ،Kate Winslet و Jude Law اثری فوق العاده و ماندگار را خلق کنند. هچنین پنهان کاری های دولت ها و پشت پرده های این ویروس بخش دیگری از این داستان را به خود اختصاص داده است پس به هیچ عنوان ان را از دست ندهید. اگر به این ژانر فیلم ها علاقه دارید دانلود فیلم 1917 با دوبله فارسی را از دست ندهید.

ژانرها