صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فرانسوی
سال انتشار: 2022
ساخت کشور: بلژیک ، فرانسه ،
کارگردان: Christian Carion
بازیگران: Alice Isaaz ، Dany Boon ، Line Renaud ،
مدت زمان: 91 دقیقه
دانلود فیلم رانندگی مادلین Driving Madeleine 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Driving Madeleine

مادلین، حومهای کوچک را ترک میکند تا به یک خانه سالمندان در آن سوی پاریس بپیوندد. چارلز، یک راننده تاکسی، برای انتخاب او می آید و بدون عجله برای رسیدن، از او می خواهد که از نقاطی از پایتخت که در زندگی او به حساب می آید بگذرد.

همانطور که از خلاصه داستان فیلم رانندگی مادلین ، Driving Madeleine مشخص است ، این فیلم در ژانر درام می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی درام می باشد.

درباره فیلم رانندگی مادلین 2022

این فیلم توسط Christian Carion کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای فرانسه, بلژیک می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Line Renaud , Dany Boon , Alice Isaaz
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور فرانسه, بلژیک در سال 2022 تهیه گردیده است. همچنین فیلم Driving Madeleine – رانندگی مادلین 2022 توانسته است امتیاز 7.00 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم Driving Madeleine ، رانندگی مادلین با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 91 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Christian Carion صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم Driving Madeleine ، رانندگی مادلین 2022

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها