صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، درام ،
زبان: فرانسوی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: Romain Quirot
بازیگران: Alice Isaaz ، Niels Schneider ، Rod Paradot ،
مدت زمان: 93 دقیقه
دانلود فیلم آپاچی ها Apaches 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Apaches ، آپاچی ها

زن جوان به قبیله جنایتکاری که برادرش را کشته اند نفوذ می کند. نقشه ی او این است که یک یک آنها را بکشد تا زمانی که به رهبر آنها نزدیک شود.

شخصیت های فیلم Apaches ، آپاچی ها

Alice Isaaz , Niels Schneider , Rod Paradot

هرآنچه باید درباره فیلم آپاچی ها 2023 دوبله فارسی بدانیم

Apaches که معادل فارسی آن آپاچی ها محصول کشور فرانسه است. فیلم Apaches 2023 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Romain Quirot و با بازی Alice Isaaz , Niels Schneider , Rod Paradot است و بازیگرانی همچون Alice Isaaz , Niels Schneider , Rod Paradot و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم آپاچی ها – Apaches 2023 اولین بار در سال 2023 میلادی در سینماهای کشور فرانسه اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر اکشن, درام, تاریخی ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 5.50 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم آپاچی ها – Apaches 2023 با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم آپاچی ها با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Apaches که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم Apaches – آپاچی ها 2023 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم Apaches 2023 در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم Apaches ، آپاچی ها 2023 با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم Apaches در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها