صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: وسترن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Raliegh Wilson
بازیگران: Cam Gigandet ، Chantelle Albers ، Hannah James ،
مدت زمان: 97 دقیقه
دانلود فیلم دو گناهکار و یک قاطر Two Sinners and a Mule 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم دو گناهکار و یک قاطر 2023 با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های وسترن ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم دو گناهکار و یک قاطر توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم دو گناهکار و یک قاطر ، Two Sinners and a Mule

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : آلیس و نورا که از یک شهر کوچک غربی بیرون رانده شدند، راهی ویرجینیا سیتی شدند تا رویای افتتاح یک رستوران را دنبال کنند. بیرون در دشت، آنها با یک شکارچی جایزه بگیر مجروح به نام الدن روبرو می شوند. به امید سهیم شدن در پاداش، آنها از الدن مراقبت میکنند و به او کمک میکنند تا طعمهاش، گریمز را تعقیب کند…

عوامل و بازیگران Two Sinners and a Mule ، دو گناهکار و یک قاطر

در این فیلم زیبا و وسترن بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Cam Gigandet , Chantelle Albers , Hannah James
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Raliegh Wilson در سال 2023 کارگردانی شده و در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم دو گناهکار و یک قاطر ، Two Sinners and a Mule 2023

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم Two Sinners and a Mule – دو گناهکار و یک قاطر 2023 در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم Two Sinners and a Mule ، دو گناهکار و یک قاطر با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس دو گناهکار و یک قاطر – Two Sinners and a Mule 2023 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم Two Sinners and a Mule میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها