صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، وسترن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Anthony C. Ferrante
بازیگران: Bruce Dern ، Jilon VanOver ، Ross Jirgl ،
مدت زمان: 106 دقیقه
دانلود فیلم بوچ کسیدی و دار و دسته دیوانگان Butch Cassidy and the Wild Bunch 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Butch Cassidy and the Wild Bunch ، بوچ کسیدی و دار و دسته دیوانگان

هنگامی که بوچ کسیدی بدنام و گروه مرگبارش از قانون شکنان یک سرقت قطار با دلار را انجام میدهند، پینکرتونهای افسانهای برای شکار آنها تیمی مرگبار جمع میکنند.

همانطور که از خلاصه داستان فیلم بوچ کسیدی و دار و دسته دیوانگان مشخص است ، این فیلم در ژانر اکشن, وسترن می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی اکشن, وسترن می باشد.

درباره فیلم Butch Cassidy and the Wild Bunch

این فیلم توسط Anthony C. Ferrante کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای آمریکا می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Ross Jirgl , Bruce Dern , Jilon VanOver
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور آمریکا در سال 2023 تهیه گردیده است. همچنین فیلم Butch Cassidy and the Wild Bunch توانسته است امتیاز 4.80 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم Butch Cassidy and the Wild Bunch – بوچ کسیدی و دار و دسته دیوانگان 2023 با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 106 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Anthony C. Ferrante صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم Butch Cassidy and the Wild Bunch ، بوچ کسیدی و دار و دسته دیوانگان

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها