صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.1

imdb

ژانر: اکشن ، بیوگرافی ، درام ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: James Mangold
بازیگران: Caitriona Balfe ، Christian Bale ، Jon Bernthal ، Matt Damon ،
مدت زمان: 152 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم Ford v Ferrari دوبله و زبان اصلی با کیفیت عالی و لینک مستقیم پخش انلاین

دانلود فیلم Ford v Ferrari دوبله و زبان اصلی با کیفیت عالی و لینک مستقیم پخش انلاین. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم فورد در مقابل فراری را برای شما کاربران عزیز به صورت زبان اصلی و دوبله و با لینک مستقیم و کیفیت های عالی و معمولی قرار دهیم. فیلم Ford v Ferrari محصول کشور فرانسه می باشد که در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده های سینما در کشور های مختلف رفت و توانست امتیاز بسیار بالایی از مخاطبان دریافت کند به گونه ای که امتیاز IMDb این فیلم ۸.۱ از ۱۰ می باشد که نشان دهنده محبوبیت بالای این فیلم می باشد. کارگردانی فیلم فورد در مقابل فراری توسط کارگردان محبوب James Mangold انجام شده است. این فیلم توانست در مدت زمانی که بر روی پرده سینما بود ۲۲۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

داستان دانلود فیلم Ford v Ferrari دوبله و زبان اصلی

فیلم فورد در مقابل فراری ساخته شده بر اساس داستانی واقعی در سال ۱۹۶۶ می باشد که گروهی از متخصصان و مهندسان به رهبری یک مهندس انگلیسی به دنبال به چالش کشیدن قوانین فیزیک هستند. در این فیلم این متخصصان با همراهی یک راننده حرفه ای فرمول یک و امریکایی تبار، به دنبال ساخت خودرویی مسابقه ای برای مسابقات فرمول یک لومان هستند که پیش از این تصور می شد امکان ساخت ان وجود ندارد. در فیلم Ford v Ferrari با لینک مستقیم این مسابقه کمپانی فراری با استفاده از این خودرو به دنبال قهرمانی و گرفتن جام این مسابقات است و …

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم فورد در مقابل فراری با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم محصول کشور فرانسه می باشد و در ژانر اکشن، درام و بیوگرافی و در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در این فیلم ستاره های سینمایی مانند Matt Damon، Jon Bernthal، Christian Bale و Caitriona Balfe ایفای نقش کرده اند. اگر به فیلم فورد در مقابل فراری علاقه مند هستید ممکن است از دانلود انیمیشن شیر شاه نیز لذت ببرید. شما می توانید از نمایش انلاین فیلم Ford v Ferrari با کیفیت های مختلف و همچنین به صورت انگلیسی و دوبله فارسی لذت ببیرد.

ژانرها