صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

ژانر: انیمیشن ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: jon favreau
بازیگران: beyonce ، seth rogen ،
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود انیمیشن شیر شاه – the lion king 2019 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن شیر شاه – the lion king 2019 با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت معتبر ایزی ببین . این انیمیشن که در واقع باز تولید دانلود انیمیشن شیر شاه قبلی است ، با جلوه های ویژه بسیار جذاب و خیره کننده ی خود توانست نظر بسیاری از منتقدین را به خود جذب کند و یاد و خاطرات انیمیشن the lion king را در دل بسیاری از ما ها زنده نگه دارد . این فیلم که به کارگردانی Jon Favreau در سال 2019 بر روی پرده سینما رفت توانست حدود فروش بسیار خوبی را برای خود رقم بزند . از جمله صدا گذاران مشهور انیمیشن شیرشاه میتوان به ست روگن و بیانسه خواننده مشهور آمریکایی اشاره کرد .

خلاصه دانلود انیمیشن the lion king با لینک مستقیم

در خلاصه این فیلم آمده است که پدر سیمبا ، بچه شیر دوست داشتنی ، سلطان جنگل است و قرار است بعد از پدرش او سلطان جنگل شود . اما سیمبای جوان بسیار بازیگوش و سرکش است و با دوست صمیمی اش نالا در حال قدم گذاشتن به قلمرو کفتار ها هستند . غافل از این که عمو ی نا خلفش اسکار ، قصد از بین بردن سیمبا و جانشین پدرش شدن را در سر دارد . او با کفتار ها همدست میشود تا در کمین سیمبا بنشینند و موقعی که سیمبا در خارج از قلمرویش در حال بازیگوشی است او را شکار کرده و بخورند . اما در همین احوال که در حال حمله به سیمبای بازیگوش هستند پدرش از راه میرسد تا جان سیمبا را نجات دهد که …

دانلود انیمیشن شیرشاه با کیفیت عالی و لینک مستقیم

اگر به دنبال تجدید خاطرات کودکی هستید و یا اصلا تا کنون نسخه قبلی این انیمیشن شیرشاه را نگا نکردید و بدنبال مشاهده ی یک انیمیشن جذای و زیبا و با جلوه های ویژه قوی هستید تا از دیدن آن در کنار دوستان و خانواده و آشنایان لذت ببرید ، قطعا یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین برای شما علاقه مندان ، انیمیشن the lion king 2019 میباشد .

ژانرها