صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1399 2021
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مهران مدیری
مدت زمان: 55 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود سریال دراکولا قسمت 16 – دانلود رایگان قسمت 1 تا 16 – قسمت جدید دراکولا مدیری

دانلود سریال دراکولا مهران مدیری یا در حقیقت بهتر است بگوییم دانلود رایگان فصل دوم هیولا خدمت همراهان همیشگی وبسایت ایزی ببین هستیم. این سریال محبوب ساخته ی کارگردان سرشناس و محبوب ایرانی مهران مدیری است. که یکی از برترین کارگردانان در زمینه ی ساخت فیلم و سریال های طنز می باشد. این سریال محبوب در حقیقت ادامه ای از سریال پر طرفدار هیولا می باشد. که با نام تجاری دراکولا ارایه شده است. همین حالا به جمع تماشاگران سریال دراکولا بپیوندین.

دانلود سریال دراکولا مهران مدیری قسمت 16 دراکولا

داستان دانلود سریال دراکولا مهران مدیری از این قرار است. که مهران مدیری در نقش کامروا مانند فصل اول یا همان سریال هیولا نقش آفرینی می کند. وی یک مدیر فاسد و وظیفه نشناس است. که با کارهای غیر قانونی اموال فراوانی جمع آوری کرده است. و پسر خنگ خود هوشمند را برای کسب درامد به کارهای غیر قانونی و نا درست واداشته است. در این مجموعه نیز مانند گذشته با خوردن مال غیر و نا حق کردن تواسته است به اعتبار مالی فراوان برسد. و حالا مسایل خانوادگی و همسر وی نیز درگیر این ماجراست. کامروا به طور ناگهانی ناپدید می شود. و حالا وقت یافتن وی می باشد. در ادامه با تماشای این مجموعه به جزییات جذاب این سریال پی خواهید برد.

همچنین اگر علاقه مند به تماشای آنلاین یا دانلود یک فیلم سینمایی جذاب و طنز هستید دانلود فیلم سینمایی سن پطرزبورگ با کیفیت عالی و لینک مستقی از طریق وبسایت ایزی ببین انجام دهید.

دانلود دراکولا – دانلود رایگان قسمت 1 تا 16

با دانلود رایگان قسمت 1 تا 16 فصل دوم هیولا می توانید از دیدن یک سریال در سبک های کمدی و اجتماعی و رمز آلود لذت ببرید. این سریال در سال 2021 ساخته شده است و همچنان تولید آن ادامه دارد. در این سریال مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به نقش /افرینی می پردازد. و چهره های جدید همچون ویشکا آسایش و اندیشه فولادوند و همچنین گلاره عباسی به این مجموعه ی جذاب افزوده شده اند.  همین حالا برای رایگان این مجموعه می توانید از طریق وبسایت ایزی ببین اقدام فرمایید.

دانلود سریال دراکولا که یکی از بهترین سریال های حال حاضر در ایران می باشد را به شما همراهان ایزی ببین توصیه میکنیم. با دانلود سریال دراکولا لحظات بسیار خوشی را سپری خواهید کرد. حاشیه های زیادی درباره دراکولا و هزینه ساختش مطرح گردیده است که فعلا پاسخی از سوی مهران مدیری دریافت نشده است. همچنین مردم درباره حضور حیوانات وحشی در این فیلم سوالاتی دارند که همچنان بی پاسخ مانده اند.

پیشنهاد تیم ایزی ببین دانلود سریال دراکولا با لینک مستقیم از سایت ایزی ببین میباشد.

لینک دانلود قسمت شانزدهم سریال دراکولا اضافه شد.

ژانرها