صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1388
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: بهروز افخمی
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم سینمایی سن پطرزبورگ با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سن پطرزبورگ با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایری ببین قصد داریم تا دانلود فیلم سنپترزبورگ با کیفیت عالی و معمولی رو برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این فیلم ایرانی که ساخته شده سال ۱۳۸۸ می باشد، دهمین فیلم ساخته شده به کارگردانی بهروز افخمی می باشد و در ژانر فیلم های کمدی، درام و جنایی ساخته شده است. دانلود فیلم سن پطرزبورگ توانست در ان سال ها مورد توجه مردم قرار گیرد و امتیاز بالایی در میان منتقدان و مردم بدست اورد البته فروش این فیلم نیز در سال ۱۳۸۸ بالا بوده و توانسته است مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان در این سال در گیشه های سینما فروش داشته باشد که برای این سال عدد بالایی است. اگر به فیلم های کمدی علاقه مندید دانلود فیلم ایکس لارج با لینک مستقیم به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

داستان دانلود فیلم سن پطرزبورگ با لینک مستقیم

همانطور که در بالا به ان اشاره شد این فیلم در ژانر فیلم های خنده دار و کمدی ساخته شده است و البته همانطور که از کارگردان محبوب این فیلم یعنی اقای بهروز افخمی انتظار می رفت نیز، علاوه بر قسمت طنز در این فیلم، به معضلات و مشکلات اجتماعی موجود در کشور نیز در این فیلم اشاره شده است. نویسندگی فیلم سنپترزبورگ توسط دو نوسنده معروف کشورمان پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی انجام شده است و داستان فیلم مربوط به دو خلافکار کار خرده پا، یکی از بالای شهر و یکی از پایین شهر می باشد و تقابل این دو خلافکار را این فیلم به تصویر می کشد. این دو خلافکار از وجود یک گنج قدیمی متعلق به تزار و با کلید عقاب دو سر مطلع می شوند و در حین تلاش برای بدست اوردن ان اتفاقاتی برای انها می افتد که داستان فیلم را می سازد.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم سنپترزبورگ با کیفیت عالی

همانطور که در بالا به ان اشاره شد این فیلم یکی از فیلم های معروف کارگردان محبوب کشورمان اقای بهروز افخمی می باشد که در سال ۱۳۸۸ بر روی پرده های سینما رفت و در همان طال نیز فروش خوبی در گیشه های سینما داشت و از ان زمان تا کنون نیز توانسته است محبوبیت خود را میان مردم حفظ کند به گونه ای که فیلم سن پطرزبورگ در سامانه منظوم به عنوان یکی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای ایران انتخاب شده است و توانسته است امتیاز بالای ۷۰ را از مردم و منتقدان دریافت کند. در این فیلم بازیگران خوبی مانند محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد و … نیز بازی کرده اند. دانلود فیلم سینمایی درخونگاه با بازی امین حیایی به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

ژانرها