صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

سال انتشار: 2002
ساخت کشور: آلمان ، آمریکا ، انگلستان ، کانادا ،
کارگردان: Kathryn Bigelow
بازیگران: Harrison Ford ، Peter Stebbings ، Sam Spruell ،
مدت زمان: 138 دقیقه
دانلود فیلم کی 19 دام مرگ K19 The Widowmaker 2002 زیرنویس فارسی چسبیده

با فیلم K19 The Widowmaker 2002 بیشتر آشنا شویم

فیلم کی 19 دام مرگ ساخت سال 2002 به نویسندگی و کارگردانی Kathryn Bigelow جزو پر سروصدا ترین فیلم های آن سال و همچنین سینمای انگلستان, آلمان, کانادا, آمریکا می‌باشد. فیلم K19 The Widowmaker که در ژانر درام, تاریخی, دلهره آور ساخته شده است، توانسته نمره 6.70 از سایت معتبر IMDB و همچنین امتیاز … از Metascore را از آن خود کند. از جمله افتخارات این فیلم میتوان به کسب %%awards%% اشاره نمود

بازیگران فیلم K19 The Widowmaker

یکی از نقاط قدرت فیلم کی 19 دام مرگ 2002 که باعث چشم‌نواز شدن این فیلم زیبای انگلستان, آلمان, کانادا, آمریکا ای شده است، بازی ماهرانه و با احساس بازیگران آن می‌باشد. بازیگرانی که شاید نام هایشان برای ما آشنا نباشد اما مطمعنا با مشاهده و دانلود فیلم K19 The Widowmaker – کی 19 دام مرگ 2002، نام آن‌ها در ذهن هر بیننده و علاقه مند به سینما جاودانه می‌گردد. از جمله بازیگران شاخص فیلم K19 The Widowmaker ، کی 19 دام مرگ ، میتوان به افراد زیر اشاره نمود:
Harrison Ford , Sam Spruell , Peter Stebbings

روش های تماشا و دانلود فیلم کی 19 دام مرگ – K19 The Widowmaker 2002  با لینک مستقیم

سایت ایزی ببین برای راحتی کار شما عزیزان، فیلم K19 The Widowmaker ، کی 19 دام مرگ را در همه نسخه های زیر جهت دانلود شما قرار داده است. با مراجعه به باکس دانلود پیدا کردن نسخه مورد نظر خود، به تماشای این فیلم جذاب بنشینید.

دانلود فیلم کی 19 دام مرگ – K19 The Widowmaker 2002 زیرنویس چسبیده فارسی

جهت دانلود این فیلم با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه زیرنویس چسبیده، اقدام به دانلود این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم K19 The Widowmaker زیرنویس جدا

جهت دانلود فیلم کی 19 دام مرگ ، K19 The Widowmaker و زیرنویس آن با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه اصلی، اقدام به دانلود زیرنویس و این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم کی 19 دام مرگ(K19 The Widowmaker)  دوبله فارسی

برای تماشای فیلم K19 The Widowmaker 2002 به دوبله اختصاصی فارسی، پس از مراجعه به باکس دانلود، به بخش دوبله فارسی مراجعه و بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید

پخش آنلاین فیلم کی 19 دام مرگ با ترافیک نیم بها

سایت فیلم و سریال فیلم‌باتو، جهت راحتی کار شما و کمک به کم کردن هزینه های شما، تماشای آنلاین فیلم K19 The Widowmaker (کی 19 دام مرگ 2002) را در همین صفحه بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت هزینه ای، به صورت کاملا رایگان قرار داده است و علاوه بر آن شما با تماشای این فیلم، حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.جهت نمایش آنلاین فیلم K19 The Widowmaker بر روی دکمه پخش آنلاین کلیک نمایید.

تریلر فیلم K19 The Widowmaker ، کی 19 دام مرگ

همچنین پیش از اقدام به دانلود یا مشاهده آنلاین این فیلم، میتوانید با مراجعه به تیزر فیلم کی 19 دام مرگ 2002 ، از علاقه خود نسبت به این فیلم اطمینان حاصل نمایید. امیدواریم با مشاهده این شاهکار انگلستان, آلمان, کانادا, آمریکا ای در سایت ایزی ببین، لحظات خوشی را برای شما خلق بکنیم.

ژانرها