صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

سال انتشار: 2024
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Mike Mitchell Stephanie Stine
بازیگران: Awkwafina ، Jack Black ، Viola Davis ،
مدت زمان: 94 دقیقه
دانلود فیلم پاندای کونگ فو کار 4  Kung Fu Panda 4 2024 زبان اصلی

دانلود فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4 با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های انیمیشن, اکشن, ماجراجویی ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4 2024 توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : پو را در ماجراجویی های با چشمان درشت او در چین باستان دنبال کنید، که عشق او به کونگ فو تنها با اشتهای سیری ناپذیر مطابقت دارد.

عوامل و بازیگران Kung Fu Panda 4

در این فیلم زیبا و انیمیشن, اکشن, ماجراجویی بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Jack Black , Awkwafina , Viola Davis
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Mike Mitchell, Stephanie Stine در سال 2024 کارگردانی شده و در کشور آمریکا, چین فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم Kung Fu Panda 4 ، پاندای کونگ فو کار 4

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم پاندای کونگ فو کار 4 2024 در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم پاندای کونگ فو کار 4 2024 با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس Kung Fu Panda 4 ، پاندای کونگ فو کار 4 2024 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم پاندای کونگ فو کار 4 – Kung Fu Panda 4 2024 میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها