صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2010
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Mark Romanek
بازیگران: Andrew Garfield ، Carey Mulligan ، Keira Knightley ،
مدت زمان: 103 دقیقه
دانلود فیلم هرگز رهایم نکن Never Let Me Go 2010 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Never Let Me Go

کتی، تامی و روث سه کودک یتیم هستند که در مدرسه ی شبانه روزی با یکدیگر آشنا و رابطه دوستی بین آنها برقرار شده است. زمانی که آنها بالغ می شوند، با وجود عشق عمیقی که میان آنهاست، باید با حقیقت تلخی که از کودکی انتظارشان را می کشیده است، روبرو شوند.

شخصیت های فیلم Never Let Me Go – هرگز رهایم نکن 2010

Keira Knightley , Carey Mulligan , Andrew Garfield

هرآنچه باید درباره فیلم هرگز رهایم نکن ، Never Let Me Go 2010 دوبله فارسی بدانیم

Never Let Me Go که معادل فارسی آن هرگز رهایم نکن محصول کشور انگلستان است. فیلم Never Let Me Go – هرگز رهایم نکن 2010 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Mark Romanek و با بازی Keira Knightley , Carey Mulligan , Andrew Garfield است و بازیگرانی همچون Keira Knightley , Carey Mulligan , Andrew Garfield و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم Never Let Me Go ، هرگز رهایم نکن اولین بار در سال 2010 میلادی در سینماهای کشور انگلستان اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر درام, عاشقانه, علمی تخیلی ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 7.10 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم هرگز رهایم نکن ، Never Let Me Go با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم Never Let Me Go ، هرگز رهایم نکن با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Never Let Me Go ، هرگز رهایم نکن که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم Never Let Me Go 2010 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم هرگز رهایم نکن در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم هرگز رهایم نکن ، Never Let Me Go 2010 با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم Never Let Me Go ، هرگز رهایم نکن در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها