صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: دلهره آور ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: James Rowe
بازیگران: Darren Mann ، Dermot Mulroney ، Mena Suvari ،
مدت زمان: 0 دقیقه
دانلود فیلم موج شکن Breakwater 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Breakwater با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های دلهره آور ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم Breakwater ، موج شکن توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم Breakwater

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : یک مرد جوان سابق، آزادی تازه یافته خود را به خطر می اندازد تا دختر هم زندانی خود را که از هم جدا شده است، بیابد، و ناآگاهانه شیطانی را از گذشته خود مستقیماً به آستان او می آورد.

عوامل و بازیگران Breakwater ، موج شکن

در این فیلم زیبا و دلهره آور بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Dermot Mulroney , Darren Mann , Mena Suvari
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط James Rowe در سال 2023 کارگردانی شده و در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم موج شکن ، Breakwater

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم Breakwater در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم موج شکن ، Breakwater با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس موج شکن ، Breakwater 2023 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم موج شکن – Breakwater 2023 میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها