صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

زبان: کره ای
سال انتشار: 2010
ساخت کشور: کره جنوبی ،
کارگردان: Jee-woon Kim
بازیگران: Choi Min-sik ، Jeon Gook-hwan ، Lee Byung-hun ،
مدت زمان: 0 دقیقه
دانلود فیلم من شیطان را دیدم I Saw the Devil 2010 زیرنویس فارسی چسبیده

درباره فیلم من شیطان را دیدم

I Saw the Devil فیلمی بسیار خوش ساخت با بازی Lee Byung-hun , Choi Min-sik , Jeon Gook-hwan و کارگردانی Jee-woon Kim در ژانر اکشن, جنایی, دلهره آور می‌باشد. فیلم I Saw the Devil ، من شیطان را دیدم که در سال 2010 ساخته شده است توانسته است امتیاز 7.80 از سایت IMDB و همچنین کسب … درصد از روتن تومیتوز را کسب نماید. برای دانلود فیلم I Saw the Devil – من شیطان را دیدم 2010 می‌توانید به سادگی با انتخاب کیفیت و نسخه مناسب خود از باکس دانلود پایین صفحه اقدام کنید. همچنین زیرنویس قیلم من شیطان را دیدم ، I Saw the Devil 2010 هماهنگ شده با هر نسخه برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است.

داستان فیلم I Saw the Devil ، من شیطان را دیدم

یک مامور مخفی انتقام یک قاتل زنجیره ای را از طریق یک سری دستگیری و آزادی می گیرد.

تماشای آنلاین فیلم من شیطان را دیدم 2010

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم من شیطان را دیدم 2010 در انواع کیفیت های 360-720-1080-bluray و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

مشاهده آنلاین فیلم I Saw the Devil ، من شیطان را دیدم 2010 با ترافیک نیم بها

همچنین با مشاهده آنلاین فیلم و سریال در سایت ایزی ببین، علاوه بر امکانات فراوانی که برای تماشای فیلم من شیطان را دیدم در اختیار شما قرار داده شده است، این مزیت را هم دارید که حجم اینترنت مصرفی شما با مشاهده هر فیلم و سریالی نصف شده و هزینه کمتری پرداخت می‌نمایید.

دانلود فیلم و زیرنویس من شیطان را دیدم 2010 با لینک مستقیم

تیم ایزی ببین با بررسی تمامی زیرتویس ها، بهترین زیرنویس فیلم I Saw the Devil ، من شیطان را دیدم 2010 را که هم از لحاظ روان بودن ترجمه و هم از لحاظ هماهنگی با فیلم بسیار مناسب می‌باشد را در اختیار شما عزیزات قرار داده است و برای دریافت آن کافی است به باکس دانلود فیلم I Saw the Devil مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید زیرنویس فیلم را به صورت مستقل یا چسبیده به فیلم مشاهده نمایید.

دانلود فیلم I Saw the Devil ، من شیطان را دیدم با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس من شیطان را دیدم ، I Saw the Devil 2010 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم I Saw the Devil 2010 میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

ژانرها