صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: درام ،
سال انتشار: 2023
کارگردان: Agnieszka Holland
بازیگران: Behi Djanati Atai ، Jalal Altawil ، Maja Ostaszewska ،
مدت زمان: 0 دقیقه
دانلود فیلم مرز سبز The Green Border 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم The Green Border ، مرز سبز 2023

یک خانواده پناهجوی سوری، یک معلم انگلیسی از افغانستان و یک مرزبان را دنبال می کند. همه آنها در مرز لهستان و بلاروس در جریان آخرین بحران انسانی بلاروس با یکدیگر ملاقات می کنند.

شخصیت های فیلم The Green Border 2023

Jalal Altawil , Maja Ostaszewska , Behi Djanati Atai

هرآنچه باید درباره فیلم The Green Border 2023 دوبله فارسی بدانیم

The Green Border که معادل فارسی آن مرز سبز محصول کشور لهستان, آمریکا, فرانسه, جمهوری چک, بلژیک, آلمان, ترکیه است. فیلم The Green Border ، مرز سبز 2023 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Agnieszka Holland و با بازی Jalal Altawil , Maja Ostaszewska , Behi Djanati Atai است و بازیگرانی همچون Jalal Altawil , Maja Ostaszewska , Behi Djanati Atai و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم مرز سبز ، The Green Border اولین بار در سال 2023 میلادی در سینماهای کشور لهستان, آمریکا, فرانسه, جمهوری چک, بلژیک, آلمان, ترکیه اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر درام ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 6.40 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم The Green Border با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم مرز سبز ، The Green Border 2023 با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم The Green Border ، مرز سبز که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم مرز سبز با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم The Green Border – مرز سبز 2023 در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم مرز سبز ، The Green Border 2023 با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم مرز سبز ، The Green Border در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها