صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
زبان: کانتنی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: چین ، هنگ کنگ ،
کارگردان: Herman Yau
بازیگران: Andy Lau ، Kiu-Wai Miu ، Louis Koo ،
مدت زمان: 99 دقیقه
دانلود فیلم طوفان سفید 2 The White Storm 2 Drug Lords 2019 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم طوفان سفید 2 ، The White Storm 2 Drug Lords

یک تاجر پولدار تصمیم دارد دلال مواد مخدری را که قبلاً با او همکاری می کرد را نابود کند و نیروی پلیس نیز به دنبال هر دو نفر آنهاست.

شخصیت های فیلم طوفان سفید 2 ، The White Storm 2 Drug Lords 2019

Andy Lau , Louis Koo , Kiu-Wai Miu

هرآنچه باید درباره فیلم The White Storm 2 Drug Lords – طوفان سفید 2 2019 دوبله فارسی بدانیم

The White Storm 2 Drug Lords که معادل فارسی آن طوفان سفید 2 محصول کشور چین, هنگ کنگ است. فیلم The White Storm 2 Drug Lords – طوفان سفید 2 2019 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Herman Yau و با بازی Andy Lau , Louis Koo , Kiu-Wai Miu است و بازیگرانی همچون Andy Lau , Louis Koo , Kiu-Wai Miu و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم The White Storm 2 Drug Lords اولین بار در سال 2019 میلادی در سینماهای کشور چین, هنگ کنگ اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر اکشن, جنایی ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 6.00 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم The White Storm 2 Drug Lords ، طوفان سفید 2 2019 با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم The White Storm 2 Drug Lords – طوفان سفید 2 2019 با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم The White Storm 2 Drug Lords ، طوفان سفید 2 2019 که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم طوفان سفید 2 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم The White Storm 2 Drug Lords – طوفان سفید 2 2019 در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم طوفان سفید 2 ، The White Storm 2 Drug Lords با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم The White Storm 2 Drug Lords – طوفان سفید 2 2019 در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها