صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2014
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Richard Loncraine
بازیگران: Cynthia Nixon ، Diane Keaton ، Morgan Freeman ،
مدت زمان: 88 دقیقه
دانلود فیلم ساکن طبقه پنجم 5 Flights Up 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم ساکن طبقه پنجم

زوجی که مدت زمان زیادی از ازدواجشان می گذرد و در یک آپارتمان به صورت مشترک در نیویورک زندگی می کنند، حال تصمیم گرفته اند به دلیل مسائل شخصی و مالی از یکدیگر جدا شوند…

همانطور که از خلاصه داستان فیلم ساکن طبقه پنجم 2014 مشخص است ، این فیلم در ژانر کمدی, درام می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی کمدی, درام می باشد.

درباره فیلم ساکن طبقه پنجم ، 5 Flights Up 2014

این فیلم توسط Richard Loncraine کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای آمریکا می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Diane Keaton , Morgan Freeman , Cynthia Nixon
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور آمریکا در سال 2014 تهیه گردیده است. همچنین فیلم ساکن طبقه پنجم – 5 Flights Up 2014 توانسته است امتیاز 6.20 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم ساکن طبقه پنجم – 5 Flights Up 2014 با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 88 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Richard Loncraine صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم ساکن طبقه پنجم 2014

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها