صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sean McNamara
بازیگران: Dennis Quaid ، Heather Graham ، Jesse Metcalfe ،
مدت زمان: 102 دقیقه
دانلود فیلم روی یک بال و یک دعا On a Wing and a Prayer 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم روی یک بال و یک دعا 2023 با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های درام ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم روی یک بال و یک دعا ، On a Wing and a Prayer توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم On a Wing and a Prayer

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : پس از مرگ غیرمنتظره خلبان آنها در اواسط پرواز، داگ وایت (دنیس کواید) باید با خیال راحت یک هواپیما را فرود بیاورد و تمام خانواده خود را از خطر غیرقابل عبور نجات دهد.

عوامل و بازیگران On a Wing and a Prayer ، روی یک بال و یک دعا

در این فیلم زیبا و درام بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Dennis Quaid , Heather Graham , Jesse Metcalfe
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Sean McNamara در سال 2023 کارگردانی شده و در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم On a Wing and a Prayer

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم On a Wing and a Prayer ، روی یک بال و یک دعا 2023 در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم On a Wing and a Prayer 2023 با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس روی یک بال و یک دعا به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم On a Wing and a Prayer – روی یک بال و یک دعا 2023 میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها