صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: عاشقانه ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Will Gluck
بازیگران: Justin Timberlake ، Mila Kunis ، Patricia Clarkson ،
مدت زمان: 109 دقیقه
دانلود فیلم دوستی با مزایا Friends with Benefits 2011 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Friends with Benefits ، دوستی با مزایا

یک مرد و زن جوان تصمیم می گیرند بدون اینکه زوج شوند، دوستی خود را به سطح بالاتری برسانند، اما …….

همانطور که از خلاصه داستان فیلم Friends with Benefits – دوستی با مزایا 2011 مشخص است ، این فیلم در ژانر کمدی, عاشقانه می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی کمدی, عاشقانه می باشد.

درباره فیلم Friends with Benefits – دوستی با مزایا 2011

این فیلم توسط Will Gluck کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای آمریکا می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Mila Kunis , Justin Timberlake , Patricia Clarkson
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور آمریکا در سال 2011 تهیه گردیده است. همچنین فیلم Friends with Benefits 2011 توانسته است امتیاز 6.50 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم دوستی با مزایا – Friends with Benefits 2011 با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 109 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Will Gluck صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم Friends with Benefits

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها