صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، درام ،
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Nicolai Fuglsig
بازیگران: Chris Hemsworth ، Michael Peña ، Michael Shannon ،
مدت زمان: 130 دقیقه
دانلود فیلم دوازده نیرومند 12 Strong 2018 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم در 12 Strong ، دوازده نیرومند 2018 را بیشتر بشناسیم

اگر طرفدار پر و پا قرص فیلم های زیبا هستید، احتمالا با فیلم 12 Strong آشنا هستید یا حداقل یکبار این فیلم جذاب و دوستداشتنی را مشاهده کرده اید. این فیلم اکشن, درام, تاریخی که در سال 2018 برای اولین بار در سینما های آمریکا بر روی پرده رفت، با داستان داستانی الهام انگیز و پرمفهوم توانست بسیاری از انتظارات سینما دوستان را برطرف نماید.

فیلم دوازده نیرومند با بازی Chris Hemsworth , Michael Shannon , Michael Peña

یکی از جذابیت های اصلی فیلم 12 Strong 2018 ، بازی بسیار زیبا و احساسی Chris Hemsworth , Michael Shannon , Michael Peña می‌باشد به طوری که هر دوست دار فیلمی با هر سلیقه ای با دیدن سکانس های این فیلم به وجد خواهد آمد.

دانلود مستقیم فیلم 12 Strong – دوازده نیرومند 2018

اگر شما هم قصد دانلود فیلم 12 Strong 2018 با لینک مستقیم از سایت ایزی ببین را دارید، به راحتی میتوانید به باکس دانلود همین صفحه مراجعه کرده که در این صورت سه گزینه پیش روی شما خواهد بود:

  • فیلم در 12 Strong ، دوازده نیرومند زبان اصلی با زیرنویس فارسی: در این نسخه شما میتوانید فیلم و زیرنویس را بطور جداگانه دانلود نموده و با قراردادن فایل زیرنویس فارسی بر روی فیلم، با خیال راحت به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.
  • فیلم دوازده نیرومند ، 12 Strong با زیرنویس فارسی چسبیده: در این حالت شما فقط یک فایل را دانلود کرده که در این نسخه از فیلم، زیرنویس هماهنگ شده به صورت خودکار بر روی فیلم قرار داده شده است و شما قادر به حذف یا تغییر زیرنویس نمی‌باشید.
  • فیلم 12 Strong – دوازده نیرومند 2018 با دوبله فارسی: در این حالت شما فقط یک فایل را دانلود کرده که شامل صوت فارسی و انگلیسی میباشد که به طور پیش فرض بر روی دوبله فارسی قرار دارد.

همچنین برای دانلود فیلم دوازده نیرومند 2018 با کیفیت عالی HD1080 – متوسط P720 و پایین P480 قدرت انتخاب دارید.

پخش آنلاین فیلم 12 Strong – دوازده نیرومند 2018

سایت ایزی ببین جهت راحتی کار شما عزیزان، امکان تماشای آنلاین فیلم 12 Strong ، دوازده نیرومند 2018 را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است. برای نمایش آنلاین این فیلم جذاب کافیست بر روی پخش آنلاین فیلم کلیک نمایید.

ممنون میشویم در صورت مشاهده  فیلم دوازده نیرومند – 12 Strong 2018 با بازی Chris Hemsworth , Michael Shannon , Michael Peña ، تجربه خود را با ما و دیگر کاربران فیلم دوست به اشتراک بگذارید.

ژانرها