صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

سال انتشار: 2010
ساخت کشور: آمریکا ، اسپانیا ، انگلستان ، فرانسه ،
کارگردان: Rodrigo Cortés
مدت زمان: 95 دقیقه
دانلود فیلم دفن شده Buried 2010 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Buried – دفن شده 2010 با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های درام, رمزآلود, دلهره آور ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم Buried ، دفن شده توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم Buried ، دفن شده 2010

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : «پائول» یک رانندهی کامیون است که در عراق مشغول کار میباشد. او توسط گروهی مورد حمله قرار می گیرد و داخل تابوتی، زیر خاک دفن میشود. حال او با داشتن تنها یک چراغ قوه و تلفن همراه، باید از شرایط موجود رهایی یابد.

عوامل و بازیگران Buried ، دفن شده 2010

در این فیلم زیبا و درام, رمزآلود, دلهره آور بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Ryan Reynolds , José Luis García-Pérez , Robert Paterson
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Rodrigo Cortés در سال 2010 کارگردانی شده و در کشور اسپانیا, انگلستان, فرانسه, آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم دفن شده ، Buried

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم دفن شده در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم Buried – دفن شده 2010 با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس Buried 2010 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم Buried ، دفن شده 2010 میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها