صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، دلهره آور ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2024
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Eshom Nelms Ian Nelms
بازیگران: Andie MacDowell ، Garret Dillahunt ، Orlando Bloom ،
مدت زمان: 111 دقیقه
دانلود فیلم دست انتقام Red Right Hand 2024 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم در دست انتقام ، Red Right Hand 2024 را بیشتر بشناسیم

اگر طرفدار پر و پا قرص فیلم های زیبا هستید، احتمالا با فیلم دست انتقام آشنا هستید یا حداقل یکبار این فیلم جذاب و دوستداشتنی را مشاهده کرده اید. این فیلم اکشن, دلهره آور که در سال 2024 برای اولین بار در سینما های آمریکا بر روی پرده رفت، با داستان داستانی الهام انگیز و پرمفهوم توانست بسیاری از انتظارات سینما دوستان را برطرف نماید.

فیلم دست انتقام 2024 با بازی Orlando Bloom , Andie MacDowell , Garret Dillahunt

یکی از جذابیت های اصلی فیلم دست انتقام ، Red Right Hand ، بازی بسیار زیبا و احساسی Orlando Bloom , Andie MacDowell , Garret Dillahunt می‌باشد به طوری که هر دوست دار فیلمی با هر سلیقه ای با دیدن سکانس های این فیلم به وجد خواهد آمد.

دانلود مستقیم فیلم دست انتقام – Red Right Hand 2024

اگر شما هم قصد دانلود فیلم Red Right Hand ، دست انتقام 2024 با لینک مستقیم از سایت ایزی ببین را دارید، به راحتی میتوانید به باکس دانلود همین صفحه مراجعه کرده که در این صورت سه گزینه پیش روی شما خواهد بود:

  • فیلم در Red Right Hand – دست انتقام 2024 زبان اصلی با زیرنویس فارسی: در این نسخه شما میتوانید فیلم و زیرنویس را بطور جداگانه دانلود نموده و با قراردادن فایل زیرنویس فارسی بر روی فیلم، با خیال راحت به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.
  • فیلم Red Right Hand 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده: در این حالت شما فقط یک فایل را دانلود کرده که در این نسخه از فیلم، زیرنویس هماهنگ شده به صورت خودکار بر روی فیلم قرار داده شده است و شما قادر به حذف یا تغییر زیرنویس نمی‌باشید.
  • فیلم دست انتقام با دوبله فارسی: در این حالت شما فقط یک فایل را دانلود کرده که شامل صوت فارسی و انگلیسی میباشد که به طور پیش فرض بر روی دوبله فارسی قرار دارد.

همچنین برای دانلود فیلم Red Right Hand 2024 با کیفیت عالی HD1080 – متوسط P720 و پایین P480 قدرت انتخاب دارید.

پخش آنلاین فیلم دست انتقام

سایت ایزی ببین جهت راحتی کار شما عزیزان، امکان تماشای آنلاین فیلم دست انتقام – Red Right Hand 2024 را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است. برای نمایش آنلاین این فیلم جذاب کافیست بر روی پخش آنلاین فیلم کلیک نمایید.

ممنون میشویم در صورت مشاهده  فیلم دست انتقام – Red Right Hand 2024 با بازی Orlando Bloom , Andie MacDowell , Garret Dillahunt ، تجربه خود را با ما و دیگر کاربران فیلم دوست به اشتراک بگذارید.

ژانرها