صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
سال انتشار: 1974
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Francis Ford Coppola
بازیگران: Al Pacino ، Robert De Niro ، Robert Duvall ،
مدت زمان: 202 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم پدرخوانده 2 دوبله فارسی و لینک مستقیم God Father 2 زبان اصلی

دانلود فیلم پدرخوانده 2 دوبله فارسی و لینک مستقیم God Father 2 زبان اصلی. مایکل کورلئونه که Al pacino نقش او را بازی کرده است به عنوان پدرخوانده جدید شناخته می شود و بعد از مرگ پدرش مشغول سر و سامان دادن به امراطوری است که پدرش، دون ویتو برای او به ارث گذاشته است. در God Father 2 نحوه ی مهاجرت مایکل کورلئونه از سیسیل به امریکا نمایش داده می شود و  همچنین نحوه انتقال قدرت از پدرش به او و مشکلاتی و دشمنی هایی که بعد از به قدرت رسیدن او پیش می اید به نمایش در می اید. برای دانلود پدرخوانده 2 دوبله فارسی حتما پیشنهاد می شود که ابتدا قسمت اول این فیلم یعنی God Father 1 را تماشا کنید و سپس بعد از دانلود گادفادر 2 و تماشا ان، از قسمت سوم این فیلم یعنی God Father 3 لذت ببرید.

دانلود فیلم پدرخوانده 2 دوبله فارسی کیفیت عالی و معمولی

مجموعه فیلم پدرخوانده را می توان یکی از قوی ترین و پر امتیاز ترین مجموعه فیلم های تاریخ سینما دانست. The Godfather و یا همان گادفادر یکی از محبوب ترین فیلم ها است که از سایت ایزی ببین به تمام علاقه مندان به سینما پیشنهاد می کند تا حتما این فیلم را ببینند. نسخه دوم این فیلم یعنی دانلود پدرخوانده 2 نیز توسط کارگردان نسخه اول این فیلم یعنی Francis Ford Coppola ساخته شده است. این فیلم خارجی که شما می توانید از نسخه دوبله فارسی ان و یا زبان اصلی ان استفاده کنید و همچنین این فیلم در کیفیت های عالی و معمولی در سایت قرار داده شده است. فیلم سینمایی Godfather 2 در IMDb توانسته از امتیاز بالای ۹ از ۱۰ را دریافت کند و در رتبه سوم این سایت از سال انتشار ان یعنی ۱۹۷۴ جای خودش را ثابت کنید.

اطلاعات تکمیلی دانلود Godfather 2 زبان اصلی و لینک مستقیم

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این فیلم در ادامه نسخه ی قبل ان ساخته شده است و برخی از هنرپیشه های ان حذف و تعدادی نیز به ان اضافه شده اند. از ستارگانی که در این فیلم خارجی محصول امریکا ایفای نقش کرده اند می توان به Al Pacino, Robert De Niro, Robert Duvall اشاره کرد. برای دانلود فیلم پدرخوانده 2 می توانید به انتهای این متن مراجعه کنید همچنین می توانید از دوبله فارسی و یا زبان اصلی گادفادر استفاده کنید و یا با استفاده از تماشا انلاین ان را مشاهده کنید. همچنین اگر به فیلم های برتر تاریخ سینما نیز علاقه مند هستید می توانید از دانلود فیلم Agora نیز استفاده کنید.

ژانرها