صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: خانوادگی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: محمد شریفی
مدت زمان: 60 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود برنامه سروش صحت ❤️ – دانلود پیشگو سروش صحت – پیشگو قسمت بیست

دانلود برنامه پیشگو قسمت جدید پژمان جمشیدی یکی از برترین برنامه های ترکیبی تاک شو و گفتگو محور است. که با ارایه این سریال جذاب در وبسایت ایزی ببین خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت می باشیم. این برنامه جذاب با مجری گری چهره ی محبوب و نام آشنا پژمان جمشیدی مهمان شما خواهد بود. برنامه پیشگو یک برنامه متفاوت است که در آن با بازیگران و سایر افراد سرشناس گفت و گو انجام می شود. از جمله محبوب ترین آن ها برنامه پژمان جمشیدی با باران کوثری و سردار آزمون بوده است. و حالا مصاحبه جدید با آرمان گرشاسبی گروه چارتار که بسیار جذاب و دیدنی است.

دانلود برنامه پیشگو قسمت 1 تا 20

با دانلود برنامه پیشگو قسمت 1 تا 20 حسابی سرگرم شوید و از تماشای این سریال لذت ببرید. در این برنامه از اتفاقاتی که شاید در اینده نزدیک برای بازیگران یا مهمانان برنامه بیفتد صحبت می شود. اولین مهمان این برنامه بازیگر محبوب و خوش سیمای ایرای جناب اقای امیر اقایی بودند. در ادامه بازیگرانی چون باران کوثری و فوتبالیست محبوب سردار ازمون مهمان این تاک شو ایرانی بوده اند. در دانلود برنامه پژمان جمشیدی تفاوت یک اجرای صمیمانه و محبوب را تجربه خواهید کرد. این برنامه هر شنبه ساعت 8 شب منتشر خواهد شد. به زودی شاهد حضور بازیگران و ورزشکاران محبوب خواهیم بود.

دانلود برنامه پیشگو پژمان جمشیدی سروش صحت

برای دانلود برنامه پیشگو پژمان جمشیدی سروش صحت همین حالا اقدام فرمایید. این تاک شو با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی مشارکتی رضا بهاروند و امین انتظاری می باشد. دانلود برنامه پیشگو پژمان جمشیدی توسط محمد شریفی تهیه کنندگی شده است. این برنامه ساخته سال 1400 می باشد. از جدیدترین های ویترین استودیو است. برنامه پیشگو هر شنبه ساعت 20 منتشر می شود. و از اول خرداد این برنامه به صورت رسمی منتشر شده است. مخاطبین این برنامه بزرگسالان می باشند. و در این ژانر این سریال تاک شو است.

برای دانلود برنامه پژمان دانلود برنامه پیشگو قسمت 1 تا 20 را به صورت اینترنت تعرفه نیم بها از وبسایت ایزی ببین انجام دهید.

ژانرها