صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: درام ، فانتزی ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2022
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Silas Howard
بازیگران: Auli'i Cravalho ، Chosen Jacobs ، Riele Downs ،
مدت زمان: 100 دقیقه
دانلود فیلم داربی و مردگان Darby and the Dead 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

با فیلم داربی و مردگان بیشتر آشنا شویم

فیلم داربی و مردگان ساخت سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی Silas Howard جزو پر سروصدا ترین فیلم های آن سال و همچنین سینمای آمریکا می‌باشد. فیلم Darby and the Dead ، داربی و مردگان که در ژانر کمدی, درام, فانتزی ساخته شده است، توانسته نمره 5.60 از سایت معتبر IMDB و همچنین امتیاز … از Metascore را از آن خود کند. از جمله افتخارات این فیلم میتوان به کسب %%awards%% اشاره نمود

بازیگران فیلم داربی و مردگان ، Darby and the Dead 2022

یکی از نقاط قدرت فیلم Darby and the Dead – داربی و مردگان 2022 که باعث چشم‌نواز شدن این فیلم زیبای آمریکا ای شده است، بازی ماهرانه و با احساس بازیگران آن می‌باشد. بازیگرانی که شاید نام هایشان برای ما آشنا نباشد اما مطمعنا با مشاهده و دانلود فیلم داربی و مردگان 2022، نام آن‌ها در ذهن هر بیننده و علاقه مند به سینما جاودانه می‌گردد. از جمله بازیگران شاخص فیلم Darby and the Dead – داربی و مردگان 2022 ، میتوان به افراد زیر اشاره نمود:
Riele Downs , Auli’i Cravalho , Chosen Jacobs

روش های تماشا و دانلود فیلم Darby and the Dead ، داربی و مردگان  با لینک مستقیم

سایت ایزی ببین برای راحتی کار شما عزیزان، فیلم Darby and the Dead 2022 را در همه نسخه های زیر جهت دانلود شما قرار داده است. با مراجعه به باکس دانلود پیدا کردن نسخه مورد نظر خود، به تماشای این فیلم جذاب بنشینید.

دانلود فیلم Darby and the Dead ، داربی و مردگان 2022 زیرنویس چسبیده فارسی

جهت دانلود این فیلم با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه زیرنویس چسبیده، اقدام به دانلود این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم داربی و مردگان ، Darby and the Dead 2022 زیرنویس جدا

جهت دانلود فیلم Darby and the Dead و زیرنویس آن با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه اصلی، اقدام به دانلود زیرنویس و این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم داربی و مردگان(Darby and the Dead)  دوبله فارسی

برای تماشای فیلم داربی و مردگان ، Darby and the Dead به دوبله اختصاصی فارسی، پس از مراجعه به باکس دانلود، به بخش دوبله فارسی مراجعه و بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید

پخش آنلاین فیلم داربی و مردگان با ترافیک نیم بها

سایت فیلم و سریال فیلم‌باتو، جهت راحتی کار شما و کمک به کم کردن هزینه های شما، تماشای آنلاین فیلم Darby and the Dead (داربی و مردگان 2022) را در همین صفحه بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت هزینه ای، به صورت کاملا رایگان قرار داده است و علاوه بر آن شما با تماشای این فیلم، حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.جهت نمایش آنلاین فیلم Darby and the Dead بر روی دکمه پخش آنلاین کلیک نمایید.

تریلر فیلم Darby and the Dead

همچنین پیش از اقدام به دانلود یا مشاهده آنلاین این فیلم، میتوانید با مراجعه به تیزر فیلم داربی و مردگان ، Darby and the Dead ، از علاقه خود نسبت به این فیلم اطمینان حاصل نمایید. امیدواریم با مشاهده این شاهکار آمریکا ای در سایت ایزی ببین، لحظات خوشی را برای شما خلق بکنیم.

ژانرها