صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

زبان: ژاپنی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Akira Amemiya
بازیگران: Chika Anzai ، Daiki Hamano ، Junya Enoki ،
مدت زمان: 118 دقیقه
دانلود فیلم جهان گریدمن Gridman Universe 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

با فیلم Gridman Universe بیشتر آشنا شویم

فیلم جهان گریدمن ساخت سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی Akira Amemiya جزو پر سروصدا ترین فیلم های آن سال و همچنین سینمای ژاپن می‌باشد. فیلم Gridman Universe 2023 که در ژانر انیمیشن, اکشن, ماجراجویی ساخته شده است، توانسته نمره 6.80 از سایت معتبر IMDB و همچنین امتیاز … از Metascore را از آن خود کند. از جمله افتخارات این فیلم میتوان به کسب %%awards%% اشاره نمود

بازیگران فیلم Gridman Universe ، جهان گریدمن

یکی از نقاط قدرت فیلم Gridman Universe – جهان گریدمن 2023 که باعث چشم‌نواز شدن این فیلم زیبای ژاپن ای شده است، بازی ماهرانه و با احساس بازیگران آن می‌باشد. بازیگرانی که شاید نام هایشان برای ما آشنا نباشد اما مطمعنا با مشاهده و دانلود فیلم Gridman Universe، نام آن‌ها در ذهن هر بیننده و علاقه مند به سینما جاودانه می‌گردد. از جمله بازیگران شاخص فیلم جهان گریدمن – Gridman Universe 2023 ، میتوان به افراد زیر اشاره نمود:
Chika Anzai , Junya Enoki , Daiki Hamano

روش های تماشا و دانلود فیلم جهان گریدمن ، Gridman Universe 2023  با لینک مستقیم

سایت ایزی ببین برای راحتی کار شما عزیزان، فیلم جهان گریدمن ، Gridman Universe را در همه نسخه های زیر جهت دانلود شما قرار داده است. با مراجعه به باکس دانلود پیدا کردن نسخه مورد نظر خود، به تماشای این فیلم جذاب بنشینید.

دانلود فیلم Gridman Universe 2023 زیرنویس چسبیده فارسی

جهت دانلود این فیلم با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه زیرنویس چسبیده، اقدام به دانلود این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم جهان گریدمن – Gridman Universe 2023 زیرنویس جدا

جهت دانلود فیلم جهان گریدمن – Gridman Universe 2023 و زیرنویس آن با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه اصلی، اقدام به دانلود زیرنویس و این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم جهان گریدمن(Gridman Universe)  دوبله فارسی

برای تماشای فیلم جهان گریدمن ، Gridman Universe به دوبله اختصاصی فارسی، پس از مراجعه به باکس دانلود، به بخش دوبله فارسی مراجعه و بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید

پخش آنلاین فیلم جهان گریدمن ، Gridman Universe 2023 با ترافیک نیم بها

سایت فیلم و سریال فیلم‌باتو، جهت راحتی کار شما و کمک به کم کردن هزینه های شما، تماشای آنلاین فیلم Gridman Universe (جهان گریدمن 2023) را در همین صفحه بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت هزینه ای، به صورت کاملا رایگان قرار داده است و علاوه بر آن شما با تماشای این فیلم، حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.جهت نمایش آنلاین فیلم Gridman Universe بر روی دکمه پخش آنلاین کلیک نمایید.

تریلر فیلم جهان گریدمن ، Gridman Universe 2023

همچنین پیش از اقدام به دانلود یا مشاهده آنلاین این فیلم، میتوانید با مراجعه به تیزر فیلم Gridman Universe ، جهان گریدمن ، از علاقه خود نسبت به این فیلم اطمینان حاصل نمایید. امیدواریم با مشاهده این شاهکار ژاپن ای در سایت ایزی ببین، لحظات خوشی را برای شما خلق بکنیم.

ژانرها