صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: هنگ کنگ ،
کارگردان: Craig McCourry
بازیگران: Jai Day ، Michael Szuc ، Mira Leung ،
مدت زمان: 77 دقیقه
دانلود فیلم جعبه جنگ Battlebox 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Battlebox

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با این تصمیم دست و پنجه نرم می کنند که یا تا سرحد مرگ بجنگند یا تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا در هنگ کنگ را ارائه دهند.

شخصیت های فیلم جعبه جنگ ، Battlebox 2023

Michael Szuc , Mira Leung , Jai Day

هرآنچه باید درباره فیلم جعبه جنگ دوبله فارسی بدانیم

Battlebox که معادل فارسی آن جعبه جنگ محصول کشور هنگ کنگ است. فیلم Battlebox – جعبه جنگ 2023 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Craig McCourry و با بازی Michael Szuc , Mira Leung , Jai Day است و بازیگرانی همچون Michael Szuc , Mira Leung , Jai Day و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم Battlebox 2023 اولین بار در سال 2023 میلادی در سینماهای کشور هنگ کنگ اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر درام, تاریخی, جنگی ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 4.00 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم جعبه جنگ ، Battlebox با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم Battlebox – جعبه جنگ 2023 با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم جعبه جنگ که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم Battlebox – جعبه جنگ 2023 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم Battlebox در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم جعبه جنگ – Battlebox 2023 با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم جعبه جنگ – Battlebox 2023 در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها