صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، تخیلی ، ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Marc Gottlieb
بازیگران: Anna Telfer ، Lisa Lee ، Tom Arnold ،
مدت زمان: 84 دقیقه
دانلود فیلم جدال میمون و ربات میمونی Ape vs Mecha Ape 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Ape vs Mecha Ape ، جدال میمون و ربات میمونی با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های اکشن, تخیلی, ترسناک ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم Ape vs Mecha Ape – جدال میمون و ربات میمونی 2023 توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم Ape vs Mecha Ape ، جدال میمون و ربات میمونی

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : ارتش با شناخت قدرت مخرب میمون غول اسیر خود، ارتش آماده جنگ خود را می سازد. اما اولین آزمایش عملی ربات میمونی به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و ارتش چاره ای جز رها کردن گیای زندانی ندارد…

عوامل و بازیگران جدال میمون و ربات میمونی ، Ape vs Mecha Ape 2023

در این فیلم زیبا و اکشن, تخیلی, ترسناک بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Tom Arnold , Anna Telfer , Lisa Lee
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Marc Gottlieb در سال 2023 کارگردانی شده و در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم Ape vs Mecha Ape – جدال میمون و ربات میمونی 2023

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم جدال میمون و ربات میمونی ، Ape vs Mecha Ape در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم Ape vs Mecha Ape – جدال میمون و ربات میمونی 2023 با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس جدال میمون و ربات میمونی به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم Ape vs Mecha Ape میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها