صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، کمدی ، وسترن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Michael Jai White
بازیگران: Anika Noni Rose ، Erica Ash ، Michael Jai White ،
مدت زمان: 130 دقیقه
دانلود فیلم جانی بلک یاغی Outlaw Johnny Black 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم Outlaw Johnny Black ، جانی بلک یاغی

جانی بلک برای گرفتن انتقام مرگ پدرش متعهد میشود که برت کلیتون را به ضرب گلوله بکشد. در حالی که خود را به عنوان یک واعظ در یک شهر کوچک معدنی نشان میدهد که توسط یک لند بارون بدنام تصرف شده است، تحت تعقیب قرار می گیرد.

شخصیت های فیلم Outlaw Johnny Black ، جانی بلک یاغی

Michael Jai White , Anika Noni Rose , Erica Ash

هرآنچه باید درباره فیلم جانی بلک یاغی ، Outlaw Johnny Black 2023 دوبله فارسی بدانیم

Outlaw Johnny Black که معادل فارسی آن جانی بلک یاغی محصول کشور آمریکا است. فیلم Outlaw Johnny Black ، جانی بلک یاغی یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Michael Jai White و با بازی Michael Jai White , Anika Noni Rose , Erica Ash است و بازیگرانی همچون Michael Jai White , Anika Noni Rose , Erica Ash و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم Outlaw Johnny Black ، جانی بلک یاغی 2023 اولین بار در سال 2023 میلادی در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر اکشن, کمدی, وسترن ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 6.10 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم Outlaw Johnny Black – جانی بلک یاغی 2023 با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم Outlaw Johnny Black 2023 با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم جانی بلک یاغی ، Outlaw Johnny Black 2023 که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم جانی بلک یاغی با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم جانی بلک یاغی – Outlaw Johnny Black 2023 در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم جانی بلک یاغی ، Outlaw Johnny Black با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم Outlaw Johnny Black در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها