صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: عاشقانه ، کمدی ،
سال انتشار: 2024
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Linda-Lisa Hayter
بازیگران: Laci J Mailey ، Marco Grazzini ، Meghan Heffern ،
مدت زمان: 84 دقیقه
دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق Bettys Bad Luck in Love 2024 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم بدشانسی بتی در عشق ، Bettys Bad Luck in Love 2024

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

شخصیت های فیلم بدشانسی بتی در عشق 2024

Laci J Mailey , Marco Grazzini , Meghan Heffern

هرآنچه باید درباره فیلم بدشانسی بتی در عشق دوبله فارسی بدانیم

Bettys Bad Luck in Love که معادل فارسی آن بدشانسی بتی در عشق محصول کشور کانادا, آمریکا است. فیلم بدشانسی بتی در عشق ، Bettys Bad Luck in Love 2024 یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Linda-Lisa Hayter و با بازی Laci J Mailey , Marco Grazzini , Meghan Heffern است و بازیگرانی همچون Laci J Mailey , Marco Grazzini , Meghan Heffern و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم Bettys Bad Luck in Love اولین بار در سال 2024 میلادی در سینماهای کشور کانادا, آمریکا اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر کمدی, عاشقانه ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 6.30 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق 2024 با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق ، Bettys Bad Luck in Love 2024 با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Bettys Bad Luck in Love که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم بدشانسی بتی در عشق 2024 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم بدشانسی بتی در عشق در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم Bettys Bad Luck in Love ، بدشانسی بتی در عشق با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم بدشانسی بتی در عشق ، Bettys Bad Luck in Love 2024 در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها