صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mario Van Peebles
بازیگران: Nicolas Cage ، Thomas Jane ، Tom Sizemore ،
مدت زمان: 128 دقیقه
دانلود فیلم ایندیاناپولیس یو اس اس-مردان دلیر USS Indianapolis-men of courage 2016 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم ایندیاناپولیس یو اس اس-مردان دلیر – USS Indianapolis-men of courage 2016

در طول جنگ جهانی دوم ، یک کشتی نیروی دریایی آمریکا توسط یک زیردریایی ژاپنی غرق می شود و 890 خدمه در آبهای آلوده به کوسه گیر می کنند.

همانطور که از خلاصه داستان فیلم USS Indianapolis-men of courage 2016 مشخص است ، این فیلم در ژانر اکشن, درام, تاریخی می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی اکشن, درام, تاریخی می باشد.

درباره فیلم ایندیاناپولیس یو اس اس-مردان دلیر ، USS Indianapolis-men of courage 2016

این فیلم توسط Mario Van Peebles کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای آمریکا می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Nicolas Cage , Tom Sizemore , Thomas Jane
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور آمریکا در سال 2016 تهیه گردیده است. همچنین فیلم USS Indianapolis-men of courage 2016 توانسته است امتیاز 5.30 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم ایندیاناپولیس یو اس اس-مردان دلیر با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 128 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Mario Van Peebles صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم USS Indianapolis-men of courage 2016

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها