صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

سال انتشار: 2024
ساخت کشور: آمریکا ، فرانسه ،
کارگردان: Sean Charmatz
بازیگران: Colin Hanks ، Jacob Tremblay ، Paul Walter Hauser ،
مدت زمان: 90 دقیقه
دانلود فیلم اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم اوریون و تاریکی – Orion and the Dark 2024

داستان پسری معمولی، فروتن و خجالتی را دنبال میکند که مانند همسالانش مخفیانه دلدادهای دارد. اما نمیتواند به آن دختر ابراز علاقه کند و…

همانطور که از خلاصه داستان فیلم اوریون و تاریکی ، Orion and the Dark مشخص است ، این فیلم در ژانر انیمیشن, ماجراجویی, کمدی می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی انیمیشن, ماجراجویی, کمدی می باشد.

درباره فیلم اوریون و تاریکی ، Orion and the Dark 2024

این فیلم توسط Sean Charmatz کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای فرانسه, آمریکا می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Jacob Tremblay , Paul Walter Hauser , Colin Hanks
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور فرانسه, آمریکا در سال 2024 تهیه گردیده است. همچنین فیلم اوریون و تاریکی – Orion and the Dark 2024 توانسته است امتیاز 6.70 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم Orion and the Dark ، اوریون و تاریکی با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 90 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از Sean Charmatz صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم اوریون و تاریکی

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها