صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: دلهره آور ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Nicol Paone
بازیگران: Maya Hawke ، Samuel L. Jackson ، Uma Thurman ،
مدت زمان: 0 دقیقه
دانلود فیلم اتاق کشتار The Kill Room 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان فیلم The Kill Room ، اتاق کشتار 2023

رئیس یک قاتل که دلال آثار هنری است در یک نقشه پولشویی به زور تصادفی باعث می شود تا قاتل احساس عجیبی پیدا کند. این احساس باعث می شود تا او دنیای هنر را مقابل دنیای اموات ببیند.

شخصیت های فیلم The Kill Room 2023

Samuel L. Jackson , Maya Hawke , Uma Thurman

هرآنچه باید درباره فیلم The Kill Room 2023 دوبله فارسی بدانیم

The Kill Room که معادل فارسی آن اتاق کشتار محصول کشور آمریکا است. فیلم اتاق کشتار ، The Kill Room یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی Nicol Paone و با بازی Samuel L. Jackson , Maya Hawke , Uma Thurman است و بازیگرانی همچون Samuel L. Jackson , Maya Hawke , Uma Thurman و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم اتاق کشتار اولین بار در سال 2023 میلادی در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد.این فیلم که در ژانر دلهره آور ساخته شده است توانسته با کسب رتبه 5.90 از سایت معتبر IMDB چایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

دانلود فیلم اتاق کشتار با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم The Kill Room ، اتاق کشتار با زیرنویس فارسی که به صورت زیرنویس چسبیده و جدا موجود می‌باشد، کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم اتاق کشتار ، The Kill Room 2023 که بصورت 360-720-1080 و بلوری(bluray) موجود می‌باشد و همچنین تعیین نسخه زیرنویس این فیلم جذاب و دیدنی، اقدام به دانلود این فیلم نمایید

نمایش آنلاین فیلم The Kill Room 2023 با زیرنویس فارسی

همچنین شما همراهان گرامی ایزی ببین میتوانید به تماشای آنلاین فیلم اتاق کشتار ، The Kill Room در این سایت بپردازید. برای مشاهده این فیلم پرمخاطب کافیست به قسمت نمایش آنلاین مراجعه و سپس با انتخاب کیفیت مد نظر خود و همچنین زیرنویس فیلم و یا در صورت امکان تماشای فیلم اتاق کشتار ، The Kill Room با دوبله فارسی را انتخاب کنید و از تماشای این فیلم نهایت لذت را ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تماشای آنلاین فیلم The Kill Room – اتاق کشتار 2023 در سایت فیلم و سریال ایزی ببین به صورت رایگان بوده و تراقیک و حجم اینترنت مصرفی شما به صورت کاملا نیم بها محاسبه مب‌گردد

ژانرها