صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

ژانر: علمی تخیلی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Richard Kodai
بازیگران: Karen Cherney ، Remy Chartier ، Sean Collins ،
مدت زمان: 0 دقیقه
دانلود فیلم اتاق صفر Room 0 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم اتاق صفر ، Room 0 با لینک مستقیم

این فیلم که امروز در خدمت شما هستیم یکی از پرطرفدار ترین فیلم ها است. این فیلم سینمایی در ژانر های علمی تخیلی ساخته شده است. همچنین توانسته است امتیاز 8.80 را از imdb کسب نماید. علاوه بر موارد فوق فیلم Room 0 2023 توانسته است %%awards%% باشد.

خلاصه داستان فیلم اتاق صفر ، Room 0 2023

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی اینگونه نوشته شده است : زن جوانی پس از اطلاع از اینکه خواهر کوچکترش به بیماری نادری مبتلا است، تصمیم ناامیدانه ای می گیرد تا به هر وسیله ای که لازم باشد، پول یک عمل نجات جانش را دریافت کند…

عوامل و بازیگران Room 0 – اتاق صفر 2023

در این فیلم زیبا و علمی تخیلی بازیگران محبوبی و معروفی نقش آفرینی کرده اند. از ستارگان اصلی این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:
Remy Chartier , Karen Cherney , Sean Collins
علاوه بر بازیگران بالا ، هنرمندان زیادی این فیلم را به این هنر زیبا تبدیل کرده اند. همچنین این فیلم سینمایی توسط Richard Kodai در سال 2023 کارگردانی شده و در کشور آمریکا فیلم برداری شده است.

تماشای آنلاین فیلم Room 0

ایزی ببینهمچنین امکان نمایش آنلاین فیلم اتاق صفر ، Room 0 2023 در انواع کیفیت های ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلو ری را و به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ شده و چسبیده را فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و با ترافیک نیم بها به تماشای این فیلم بسیار جذاب بنشینید.

علاوه بر مورد فوق تلاش شده است برای اکثر فیلم های موجود در سایت نسخه دوبله فارسی را نیز ارائه کنیم تا تجربه شما را از تماشای آنلاین و یا دانلود فیلم بهتر کنیم. امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را تجربه نمایید.

دانلود فیلم اتاق صفر ، Room 0 با زیرنویس چسببیده

تفاوت این نسخه با نسخه عادی این است که دیگر شما نیاز به دانلود فیلم و زیرنویس Room 0 ، اتاق صفر 2023 به صورت مجزا ندارید و در این نسخه از فیلم، زیرنویس به صورت اتوماتیک بر روی فیلم قرار داده شده است. شما با دانلود و یا رفتن به بخش نمایش آنلاین فیلم اتاق صفر میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید.

علاوه بر این برای نسخه های زبان اصلی ، فایل جداگانه زیرنویس فارسی را قرار داده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

ژانرها