صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

سال انتشار: 2009
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Christopher Miller Phil Lord
بازیگران: Anna Faris ، Bill Hader ، Bruce Campbell ،
مدت زمان: 90 دقیقه
دانلود فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs 2009 دوبله فارسی

با فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs بیشتر آشنا شویم

فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ساخت سال 2009 به نویسندگی و کارگردانی Phil Lord, Christopher Miller جزو پر سروصدا ترین فیلم های آن سال و همچنین سینمای آمریکا می‌باشد. فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ، Cloudy with a Chance of Meatballs که در ژانر انیمیشن, ماجراجویی, کمدی ساخته شده است، توانسته نمره 6.90 از سایت معتبر IMDB و همچنین امتیاز … از Metascore را از آن خود کند. از جمله افتخارات این فیلم میتوان به کسب %%awards%% اشاره نمود

بازیگران فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی – Cloudy with a Chance of Meatballs 2009

یکی از نقاط قدرت فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ، Cloudy with a Chance of Meatballs 2009 که باعث چشم‌نواز شدن این فیلم زیبای آمریکا ای شده است، بازی ماهرانه و با احساس بازیگران آن می‌باشد. بازیگرانی که شاید نام هایشان برای ما آشنا نباشد اما مطمعنا با مشاهده و دانلود فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی، نام آن‌ها در ذهن هر بیننده و علاقه مند به سینما جاودانه می‌گردد. از جمله بازیگران شاخص فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs 2009 ، میتوان به افراد زیر اشاره نمود:
Anna Faris , Bill Hader , Bruce Campbell

روش های تماشا و دانلود فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی – Cloudy with a Chance of Meatballs 2009  با لینک مستقیم

سایت ایزی ببین برای راحتی کار شما عزیزان، فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs 2009 را در همه نسخه های زیر جهت دانلود شما قرار داده است. با مراجعه به باکس دانلود پیدا کردن نسخه مورد نظر خود، به تماشای این فیلم جذاب بنشینید.

دانلود فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs ، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی زیرنویس چسبیده فارسی

جهت دانلود این فیلم با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه زیرنویس چسبیده، اقدام به دانلود این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی زیرنویس جدا

جهت دانلود فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009 و زیرنویس آن با لینک مستقیم، می‌توانید به باکس دانلود رفته و در قسمت نسخه اصلی، اقدام به دانلود زیرنویس و این فیلم با کیفیت مورد نظر خود بنمایید.

دانلود فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی(Cloudy with a Chance of Meatballs)  دوبله فارسی

برای تماشای فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009 به دوبله اختصاصی فارسی، پس از مراجعه به باکس دانلود، به بخش دوبله فارسی مراجعه و بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید

پخش آنلاین فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009 با ترافیک نیم بها

سایت فیلم و سریال فیلم‌باتو، جهت راحتی کار شما و کمک به کم کردن هزینه های شما، تماشای آنلاین فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs (ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009) را در همین صفحه بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت هزینه ای، به صورت کاملا رایگان قرار داده است و علاوه بر آن شما با تماشای این فیلم، حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.جهت نمایش آنلاین فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs بر روی دکمه پخش آنلاین کلیک نمایید.

تریلر فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009

همچنین پیش از اقدام به دانلود یا مشاهده آنلاین این فیلم، میتوانید با مراجعه به تیزر فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2009 ، از علاقه خود نسبت به این فیلم اطمینان حاصل نمایید. امیدواریم با مشاهده این شاهکار آمریکا ای در سایت ایزی ببین، لحظات خوشی را برای شما خلق بکنیم.

ژانرها