صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2023
کارگردان: James Wan
بازیگران: Jason Momoa ، Patrick Wilson ، Yahya Abdul-Mateen II ،
مدت زمان: 124 دقیقه
دانلود فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده  Aquaman and the Lost Kingdom 2023 زبان اصلی

خلاصه داستان فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده – Aquaman and the Lost Kingdom 2023

این اثر دنباله ی فیلم “آکوئامن”، محصول سال دو هزار و هجده، می باشد…

همانطور که از خلاصه داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مشخص است ، این فیلم در ژانر اکشن, ماجراجویی, تخیلی می باشد. البته ژانر اصلی این فیلم سینمایی اکشن, ماجراجویی, تخیلی می باشد.

درباره فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده ، Aquaman and the Lost Kingdom

این فیلم توسط James Wan کارگردانی شده است. این کارگردان ، یکی از کارگردانان مطرح سینمای آمریکا, انگلستان, کانادا, استرالیا, ایسلند می باشد. از بازیگران و ستارگان این فیلم می توان به افراد زیر اشاره نمود:
Jason Momoa , Patrick Wilson , Yahya Abdul-Mateen II
همانگونه که پیشتر ذکر شد این فیلم در کشور آمریکا, انگلستان, کانادا, استرالیا, ایسلند در سال 2023 تهیه گردیده است. همچنین فیلم Aquaman and the Lost Kingdom 2023 توانسته است امتیاز 8.00 را در ای ام دی بی (imdb) را کسب نماید.

دانلود فیلم Aquaman and the Lost Kingdom 2023 با لینک مستقیم

ما در این سایت برای شما لینک های مختلف دانلود این فیلم مانند زیرنویس فارسی چسبیده ، دوبله فارسی و زبان اصلی را قرار داده ایم. تا به راحتی بتوانید 124 دقیقه دقیقه از زمان خود را جهت تماشای این فیلم از James Wan صرف نمایید. همچنین کیفیت های مختلف فیلم مانند ۴۸۰ ، ۷۲۰ ، ۱۰۸۰ و بلوری را جهت دانلود برای شما فراهم نموده ایم.

تماشای انلاین فیلم Aquaman and the Lost Kingdom ، آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین هستید میتوانید از لینک داخل سایت جهت تماشای این فیلم استفاده نمایید. در غیر این صورت تمامی لینک های مختلف جهت دانلود را قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود زیرنویس فارسی به صورت جدا در سایت قرار داده شده تا راحت ترین راه جهت تماشای فیلم را برای شما فراهم نماییم.

ژانرها