صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
N/A

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Trent O'Donnell
بازیگران: J.K. Simmons ، Jake Johnson ، Susan Sarandon ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم عقاب سواری با زیرنویس فارسی فیلم Ride the Eagle 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم عقاب سواری با زیرنویس فارسی فیلم Ride the Eagle 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد مردی به نام لیف (با بازی جیک جانسون) است که پس از مرگ مادرش با یک ارث مشروط که برایش به جای مانده، روبرو میشود…..

دانلود فیلم عقاب سواری با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم عقاب سواری Ride the Eagle 2021 در مورد مردی به نام لیف (با بازی جیک جانسون) است که پس از مرگ مادرش با یک ارث مشروط که برایش به جای مانده، روبرو میشود. اکنون او برای دستیابی به این ارثیه باید لیست کارهای پیچیده و گاه عجیب و غریبی که برایش تعیین شده است را انجام داده و…

دانلود فیلم Ride the Eagle 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی عقاب سواری Ride the Eagle 2021 به کارگردانی Trent O’Donnell و نویسندگی Trent O’Donnell؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، و ژانری کمدی دارد..بازیگرانی همچون J.K. Simmons ,Jake Johnson ,Susan Sarandon به ایفای نقش پرداخته اند. توسط کمپانی‌ Alternative Rentals تولید و منتشر شد. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 30 جولای سال 2021 میلادی توسط کمپانی DECAL در سینماهای دو کشور آمریکا و کانادا اکران خواهد شد سپس به صورت اینترنتی نیز در سایر کشورها منتشر میگردد؛ جالب است بدانید موسیقی متن فیلم عقاب سواری نیز اثری از جف کاردونی میباشد؛ .. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلو فیلم بمب انتحاری با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها