صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

ژانر: اکشن ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Dnyanesh Zoting
مدت زمان: 86 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بمب انتحاری با زیرنویس فارسی فیلم Collar Bomb 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بمب انتحاری با زیرنویس فارسی فیلم Collar Bomb 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک پلیس حرفه‌ای به نام مانوج (با بازی جیمی شرگیل) است که درگیر مجموعه‌ای از جنایات شده و زندگی‌اش به هرج و مرج کشیده میشود. ..

دانلود فیلم بمب انتحاری با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم بمب انتحاری Collar Bomb 2021 در مورد یک پلیس حرفه‌ای به نام مانوج (با بازی جیمی شرگیل) است که درگیر مجموعه‌ای از جنایات شده و زندگی‌اش به هرج و مرج کشیده میشود. اکنون وی باید پیش از اینکه یک بمب‌گذار انتحاری مدرسه‌ای را منفجر کند جلوی او را بگیرد. حال مانوج وارد رقابتی سخت با زمان شده و متوجه میشود با فردی خبیث و شرور روبرو است تا اینکه…

دانلود فیلم Collar Bomb 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بمب انتحاری Collar Bomb 2021 به کارگردانی Dnyanesh Zoting و نویسندگی Nisarg Mehta؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، و ژانری اکشن دارد..بازیگرانی همچون Jimmy Sheirgill ,Sparsh Srivastav ,Rajshri Deshpande به ایفای نقش پرداخته اند. توسط دو کمپانی‌ Yoodlee Films و 3Earth Entertainment تولید و منتشر شد. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 9 جولای سال 2021 میلادی توسط دیزنی پلاس هات‌استار Disney+ Hotstar در سینماهای کشور هندوستان اکران شد؛ .. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلو فیلم خیابان ترس قسمت ۲: ۱۹۷۸ با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها