صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ، ایرلند ،
کارگردان: Dave Rosenbaum
بازیگران: Brendan Gleeson ، Lilly Singh ، Pierce Brosnan ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن ریوردنس با دوبله فارسی انیمیشن Riverdance: The Animated Adventure 2021 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن ریوردنس با دوبله فارسی انیمیشن Riverdance: The Animated Adventure 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک کشیش و افسر پلیسی است که در تلاش هستند تا معمای مجموعه‌ای از خودکشی‌های اسرارآمیز را کشف کنند….

دانلود انیمیشن ریوردنس با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن تماشایی ریوردنس Riverdance 2021 در مورد یک پسر ایرلندی به نام کیگان است که همراه با یک دختر اسپانیایی به نام مویا برای آشنایی با رقص ریوردنس به دنیایی افسانه‌ای سفر میکند. آن‌ها در این دنیای اسرارآمیز با چالش های فراوانی روبرو شده و…

دانلود انیمیشن Riverdance: The Animated Adventure 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی ریوردنس Riverdance: The Animated Adventure 2021 به کارگردانی Dave Rosenbaum و نویسندگی Dave Rosenbaum؛ محصول سال 2021 کشور ابرلند و انگلیس می باشد، و ژانری فانتزی و کمدی دارد..بازیگرانی همچون Pierce Brosnan ,Brendan Gleeson ,Lilly Singh به ایفای نقش پرداخته اند. در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط کمپانی River Productions تولید و منتشر شد؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ ۲۸ می سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Sky Cinema در کشور انگلستان و چندین کشور دیگر به صورت همزمان منتشر شد. جالب است بدانید ریوردنس رقصی از سرزمین ایرلند است که نخستین بار به صورت جدی در سال ۱۹۹۴ میلادی، در دوبلین و در فاصله آنتراکت رقابت‌های نهایی موزیک اروپا (یورویژن سانگ کنتست) نمایش داده شد؛.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلو فیلم کشیش با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها