صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.8

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mark Raso
بازیگران: Ariana Greenblatt ، Gina Rodriguez ، Lucius Hoyos ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بیدار با زیرنویس فارسی فیلم Awake 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیدار با زیرنویس فارسی فیلم Awake 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. خواهید دید پس از اینکه یک اتفاق ویرانگر در سطح جهانی، موجب از بین رفتن تمامی وسایل الکترونیکی میشود، انسان‌ها به طرز اسرارآمیزی توانایی خوابیدن را از دست میدهند….

دانلود فیلم بیدار با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

در فیلم تماشایی بیدار Awake 2021 خواهید دید پس از اینکه یک اتفاق ویرانگر در سطح جهانی، موجب از بین رفتن تمامی وسایل الکترونیکی میشود، انسان‌ها به طرز اسرارآمیزی توانایی خوابیدن را از دست میدهند. در این میان یک سرباز کهنه‌کار به نام جیل (با بازی جینا رودریگز) تلاش میکند برای نجات دختر خود راه‌حلی پیدا کند اما…

دانلود فیلم Awake 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بیدار Awake 2021 به کارگردانی Mark Raso و نویسندگی Mark Raso؛ محصول سال 2021 کشور کانادا می باشد، و ژانری اکشن،ماجراجویی،تخیلی و درام دارد..بازیگرانی همچون Gina Rodriguez ,Ariana Greenblatt ,Lucius Hoyos به ایفای نقش پرداخته اند. توسط دو کمپانی Entertainment One و Paul Schiff Productions تولید و منتشر شد؛همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، استرالیا و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛… از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم عشق در جشنواره بادبادک با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها