صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: ژاپنی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Keishi Ohtomo
بازیگران: AbeYû Aoi ، Shin'nosuke ، Takeru Satoh ،
مدت زمان: 138 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شمشیرزن دوره گرد: فینال با زیرنویس فارسی فیلم Rurouni Kenshin: The Final 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شمشیرزن دوره گرد: فینال با زیرنویس فارسی فیلم Rurouni Kenshin: The Final 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد فردی به نام کنشین هیمورا میباشد که یک شمشیرباز افسانه‎ای است اما مدتی است که شمشیر را کنار گذاشته تا در روستای محل زندگی خود با آرامش زندگی کند….

دانلود فیلم شمشیرزن دوره گرد: فینال با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم شمشیرزن دوره گرد: فینال Rurouni Kenshin: The Final در مورد فردی به نام کنشین هیمورا میباشد که یک شمشیرباز افسانه‎ای است اما مدتی است که شمشیر را کنار گذاشته تا در روستای محل زندگی خود با آرامش زندگی کند. ولی با تخریب ناگهانی رستوران آکابکو که مکان مورد علاقه کنشین برای خوردن غذا است، همه چیز تغییر کرده و وی با پیگیری علت این موضوع میان خرابه‌ها یادداشتی پیدا میکند که کلمه Junchu روی آن نوشته شده است و…

دانلود فیلم Rurouni Kenshin: The Final 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شمشیرزن دوره گرد: فینال Rurouni Kenshin: The Final 2021 به کارگردانی Keishi Ohtomo و نویسندگی Nobuhiro Watsuki؛ محصول سال 2021 کشور ژاپن می باشد، و ژانری اکشن دارد..بازیگرانی همچون Takeru Satoh ,Shin’nosuke ,AbeYû Aoi به ایفای نقش پرداخته اند. توسط دو کمپانی IMAX و NETFLIX تولید و منتشر شد؛ همچنین این فیلم که براساس قسمت پایانی مانگایی به همین نام نوشته نوبوهیرو واتسوکی ساخته شده و در واقع لایو اکشن مجموعه انیمیشن‌های شمشیرزن دوره گرد محسوب میشود اولین بار در تاریخ ۲۳ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور ژاپن اکران شد سپس در ۱۵ ژوئن نیز در جشنواره فیلم شانگهای Shanghai International Film Festival به نمایش درآمد؛ جالب است بدانید این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های شمشیرزن دوره گرد محسوب میشود و قسمت پنجم نیز با نام Rurouni Kenshin: The Start به زودی منتشر خواهد شد؛….. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود انیمیشن بتمن: هالووین طولانی بخش اول با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها