صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Karthik Subbaraj
بازیگران: Aishwarya Lekshmi ، Dhanush ، James Cosmo ،
مدت زمان: 157 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جاگام تندیرام با زیرنویس فارسی فیلم Jagame Thandhiram 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جاگام تندیرام با زیرنویس فارسی فیلم Jagame Thandhiram 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد گانگستری به نام سورولی است که برای گرفتن حق خود در نبردی خطرناک میان خیر و شر گرفتار شده….

دانلود فیلم جاگام تندیرام با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم جاگام تندیرام Jagame Thandhiram 2021 در مورد گانگستری به نام سورولی است که برای گرفتن حق خود در نبردی خطرناک میان خیر و شر گرفتار شده و…

دانلود فیلم Jagame Thandhiram 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جاگام تندیرام Jagame Thandhiram 2021 به کارگردانی Karthik Subbaraj و نویسندگی Karthik Subbaraj؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، و ژانری اکشن و جنایی دارد..بازیگرانی همچون Dhanush ,James Cosmo ,Aishwarya Lekshmi به ایفای نقش پرداخته اند. توسط دو کمپانی Reliance Entertainment و Y Not Studios تولید و منتشر شد؛ همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در تاریخ ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کشور هندوستان، آمریکا و چندین کشور دیگر به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید این فیلم ابتدا قرار بود در آوریل سال ۲۰۱۶ ساخته شود اما به دلیل مشکلات مالی ساخت آن متوقف شد و سرانجام استودیوی Y NOT با به دست آوردن حق تولید فیلم، در سال ۲۰۱۹ ساخت آن را از سر گرفت؛ فیلم جاگام تندیرام پس از اکران با نظرات منفی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها شخصیت پردازی، مدت زمان طولانی، فیلمنامه و کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند اما بازی دانوش و فیلمبرداری فیلم را ستودند؛.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم رادهه با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها