صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.5

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jonathan Hensleigh
بازیگران: Laurence Fishburne ، Liam Neeson ، Marcus Thomas ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جاده یخی با زیرنویس فارسی فیلم The Ice Road 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جاده یخی با زیرنویس فارسی فیلم The Ice Road 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد راننده ای (با بازی لیام نیسون) است که پس از سقوط معدن الماس در منطقه‌ی دورافتاده‌ای در کانادا، با عبور از اقیانوسی منجمد، ماموریتی هیجان انگیز را برای نجات بازماندگان آغاز می‌کند….

دانلود فیلم جاده یخی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم The Ice Road 2021 در مورد راننده ای (با بازی لیام نیسون) است که پس از سقوط معدن الماس در منطقه‌ی دورافتاده‌ای در کانادا، با عبور از اقیانوسی منجمد، ماموریتی هیجان انگیز را برای نجات بازماندگان آغاز می‌کند…

دانلود فیلم The Ice Road 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جاده یخی The Ice Road 2021 به کارگردانی Jonathan Hensleigh و نویسندگی Jonathan Hensleigh؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، و ژانری اکشن،ماجراجویی و درام دارد..بازیگرانی همچون Liam Neeson ,Marcus Thomas ,Laurence Fishburne به ایفای نقش پرداخته اند. و توسط کمپانی Code Entertainment و ShivHans Pictures تولید و منتشر شد.! داستان این فیلم مهیج و جذاب، از آنجایی آغاز می شود که یک معدن الماس در شمال کانادا فرو می ریزد و یک راننده کهنه کار، باید برای نجات کارگران محبوس، ماموریتی غیرممکن را بر روی اقیانوس یخ زده به انجام رساند؛…. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود مستند سوفیا لورن چه کار می کرد با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها