صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
N/A

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Chris Abel Lec Zorn
بازیگران: Chris Abel ، Lec Zorn ، Liam Isaac ،
مدت زمان: 112 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بیست هکر با زیرنویس فارسی فیلم Twenty Hacker 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیست هکر با زیرنویس فارسی فیلم Twenty Hacker 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره گروهی از هکرها به نام “دنیای بهتر” و هکر نابغه ای به نام “هکس” است….

دانلود فیلم بیست هکر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم مهیج Twenty Hacker 2021 درباره گروهی از هکرها به نام “دنیای بهتر” و هکر نابغه ای به نام “هکس” است که پس از هک شدن بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال کره جنوبی به دست هکرها، وارد نبردی اجتناب ناپذیر با آن ها می‌شوند…

دانلود فیلم Twenty Hacker 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بیست هکر Twenty Hacker 2021 به کارگردانی Chris Abel ,Lec Zorn و نویسندگی Chris Abel ,Lec Zorn؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، و ژانری درام دارد..بازیگرانی همچون Chris Abel ,Lec Zorn ,Liam Isaac به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم درباره پسری دبیرستانی به نام Jae Min است که زندگی او از هم پاشیده و شرکت پدرش توسط هکرهایی که از برنامه های پیچیده باج افزار برای حمله به سرورهای شرکت استفاه میکنند ویران شده است که باعث اتفاقات غم انگیز در خانواده او شده است؛ حالا او سعی دارد هک کردن را یاد بگیرد و تمام انرژی خود را صرف این کار میکند تا انتقام این فاجعه را از هکرها بگیرد و در این مسیر او وارد دانشگاه جائه مین میشود و در آنجا با گروهی مخفی از هکرهای کلاه سفید آشنا میشود؛ در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این فیلم در پایگاه IMDB ثبت نشده است! …. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم آزمایشگاه شبح با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها