صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

ژانر: رمانتیک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Robert Lieberman
بازیگران: Erin Cahill ، Francesca Bianchi ، Jesse Hutch ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خلق چیزی فوق العاده با زیرنویس فارسی فیلم Making Something Great 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خلق چیزی فوق العاده با زیرنویس فارسی فیلم Making Something Great 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک مجری طرح بازسازی رستوران‌ ها به نام اَبی است که پیشنهادی برای تبدیل یک غذاخوری به رستوران دریافت می کند.

دانلود فیلم خلق چیزی فوق العاده با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم خلق چیزی فوق العاده Making Something Great 2021 در مورد یک مجری طرح بازسازی رستوران‌ ها به نام اَبی است که پیشنهادی برای تبدیل یک غذاخوری به رستوران دریافت می کند. اما پس از اینکه ابی و صاحب غذاخوری به نام تام چندین بار با یکدیگر ملاقات کرده و وقت می گذرانند، ابی احساس جدیدی در وجود خود پیدا کرده که تنها نام عشق را می توان بر روی آن گذاشت تا اینکه…

دانلود فیلم Making Something Great 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خلق چیزی فوق العاده Making Something Great 2021 به کارگردانی Robert Lieberman و نویسندگی Josh Brekhus ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و کانادا می باشد، و ژانری عاشقانه دارد..بازیگرانی همچون Erin Cahill ,Jesse Hutch ,Francesca Bianchi به ایفای نقش پرداخته اند. توسط دو کمپانی CMW Autumn Productions و Reel One Pictures تولید و منتشر شد؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 1 می سال 2021 میلادی در کشور کانادا منتشر گردید؛…. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم خط لوله با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها