صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
N/A

imdb

ژانر: جنایی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mike Burns
بازیگران: Bruce Willis ، Jaime King ، Lala Kent ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم فرار از مرگ با زیرنویس فارسی فیلم Out of Death 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم فرار از مرگ با زیرنویس فارسی فیلم Out of Death 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد زنی به نام شانون (با بازی جیمی کینگ) است که به صورت ناخواسته شاهد قتل فردی به دست یک افسر پلیس میشود…..

دانلود فیلم فرار از مرگ با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم فرار از مرگ Out of Death 2021 در مورد زنی به نام شانون (با بازی جیمی کینگ) است که به صورت ناخواسته شاهد قتل فردی به دست یک افسر پلیس میشود. اکنون این افسر پلیس که متوجه حضور شانون شده، تلاش میکند تا وی را نیز به قتل برساند. اما شانون در حین فرار با یک پلیس بازنشسته به نام جک (با بازی بروس ویلیس) روبرو شده و از وی درخواست کمک میکند تا اینکه…

دانلود فیلم Out of Death 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی فرار از مرگ Out of Death 2021 به کارگردانی Mike Burns و نویسندگی Bill Lawrence ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، و توسط کمپانی EFO Films و SSS Entertainment تولید و منتشر شد و ژانری جنایی دارد..بازیگرانی همچون Jaime King ,Bruce Willis ,Lala Kent به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 16 جولای سال 2021 میلادی در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد؛ این فیلم داستان زنی را روایت میکند که ناخواسته شاهد قتل به دست یک پلیس فاسد بوده و بدین ترتیب درگیر یک تعقیب و گریز ترسناک میشود، در ادامه وی برای فرار از مرگ با یک افسر پلیس بازنشسته همراه میشود؛ …. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود انیمه اردک دافی خسیس با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها