صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Bakkiyaraj Kannan
بازیگران: Karthi ، Napolean ، Rashmika Mandanna ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم سلطان با زیرنویس فارسی فیلم Sultan 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سلطان با زیرنویس فارسی فیلم Sultan 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد مردی به نام سلطان میباشد که توسط گروهی از گانگسترها بزرگ شده است….

دانلود فیلم سلطان با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی سلطان Sultan 2021 در مورد مردی به نام سلطان میباشد که توسط گروهی از گانگسترها بزرگ شده است. اکنون سلطان تصمیم دارد این گروه خلافکار را اصلاح کرده تا دست از کارهای اشتباه خود بردارند. در این میان شغلی به عنوان محافظ در یک روستا به وی پیشنهاد میشود که فرصت مناسب برای عملی کردن نقشه‌اش را فراهم کرده و…

دانلود فیلم Sultan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سلطان Sultan 2021 به کارگردانی Bakkiyaraj Kannan و نویسندگی Bakkiyaraj Kannan ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، و توسط کمپانی Dream Warrior Pictures تولید و منتشر شد و ژانری اکشن و جنایی دارد..بازیگرانی همچون Karthi, Rashmika Mandanna ,Napolean به ایفای نقش پرداخته اند.همچنین این فیلم که اقتباسی از فیلم Aravinda Sametha محصول سال ۲۰۱۸ میلادی میباشد اولین بار در تاریخ ‍‍۲ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی و به دو زبان تامیل و تلوگو در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی این فیلم تماشایی نیز توسط ویوک مروین و یووان شنکار راجا ساخته شده است؛.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم تازه کاران با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها