صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2012
ساخت کشور: نیوزلند ،
کارگردان: Hans Walther
بازیگران: Ali B ، Frank Focketyn ، Marike Folles ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن شنل قرمزی در سرزمین برفی با دوبله فارسی انیمیشن Sprookjesboom de Film 2012 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن شنل قرمزی در سرزمین برفی با دوبله فارسی انیمیشن Sprookjesboom de Film 2012 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد شنل قرمزی و دوستانش است که در سرزمیـن برفی همراه با درخت افسانه‌ای گرفتار شده اند….

دانلود انیمیشن شنل قرمزی در سرزمین برفی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان این کارتون تماشایی در مورد شنل قرمزی و دوستانش است که در سرزمیـن برفی همراه با درخت افسانه‌ای گرفتار شده اند. اکنون آن ها باید با راهنمایی درخت پیر پنج کریستال جادویی را پیدا کرده تا بار دیگر به خانه بازگردند.

دانلود انیمیشن Sprookjesboom de Film 2012 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی شنل قرمزی در سرزمین برفی Sprookjesboom de Film 2012 به کارگردانی Hans Walther و نویسندگی Dirk Nielandt ؛ محصول سال 2012 کشور نیوزلند می باشد، و ژانری انیمیشن،خانوادگی و درام دارد. و توسط کمپانی De Efteling B.V منتشر شد..بازیگرانی همچون Ali B ,Frank Focketyn ,Marike Folles به ایفای نقش پرداخته اند.همچنین این کارتون اولین بار در ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی در کشور هلند منتشر شد و پس از حضور در جشنواره بین المللی Golden and Platin Film موفق شد برنده جایزه گلدن فیلم شود… از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود انیمه دزد بغداد با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها